Hilsen fra Chiffi.

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
Hilsen fra Chiffi.
kan se at det er herinde i alle gemmer jer. Jeg er kommet så langt at jeg bare tager det stille og roligt med min kost og den er så sund som det nu kan lade sig gøre.
Jeg ved heller ikke hvad jeg vejer.
Har besluttet mig for at veje mig omkring 1 - 2 maj. og så kun veje mig 1 gang om mdr.
Motion bliver det ikke noget af. Vi er kommet afmed vores Hund og nu er jeg jo ved at flytte til Esbjerg så bliver der heller ikke rigtig tid til motion.
Jeg høre rygter om at eskimo har smidt 30 kg. Det er bare så flot gået. STORT TILLYKKE TIL DIG ESKIMO.

Jeg vender frygtelig tilbage snarest.
PS: har nogen af jeg prøvet atmelde jer ud af Mad og sundhed?
Jeg har prøvet uden held meget længe.

Knus Chiffi.
19 år18. april 2005 kl. 20:32
#2
re: Hilsen fra Chiffi.
Hej søde Chiffi!

Velkommen til vores "nye" forum...Dejligt at se du også er kommet herind. Vi ender jo med at være hele det gamle forum igen..Iiiihhh hvor skønt!

Pøj pøj med vægten, kosten, flytningen og alle de andre projekter..

Knuzzer Muldebeerg
19 år18. april 2005 kl. 20:35
#3
re: Hilsen fra Chiffi.
Hejsa
godt at høre fra dig igen:-)
Få du bare overstået flytning osv, så skal der nok blive tid til at gå mere op i vægttabet. Bare sørg for at spise så sundt som muligt, man kan jo godt indarbejde de sunde madvaner selvom der ikke er fokus på at smide kg. Og så bliver det bare så meget lettere når du går igang igen.
30 kg, ja jeg blev også selv helt forbavset da det gik op for mig. Det er en skøn fornemmelse. Nu mangler der bare 6.5 kg. Det er jo ingenting:-)

Knus til dig og god fornøjelse med flytteriet
Eskimo
19 år18. april 2005 kl. 21:28
#4
re: Hilsen fra Chiffi.
Hej Chiffi.

Held og lykke med flytningen derover til fiskerbyen.
Jeps, jeg har udmeldt mig af mad og sundhed, og har idag modtaget min udmeldelse pr. email.
Godt at se dig herinde.

Knuser
Bamse
19 år19. april 2005 kl. 02:24
#5
re: Hilsen fra Chiffi - og her er Anna
Hej Chiffi

Godt at se, at du er på nettet endnu.

Jeg blev lige som alle jer andre dødtræt af det r..syge forum. Sikke nogen smølehoveder.

Jeg ved godt, at du har haft en drøj periode. Men hold nu fast ikke! For din egen skyld. Det er OK, at du tager det stille og roligt i en periode. Men lad nu være med at tage på. Ikke en løftet pegefinger :-)

God idé kun at veje dig en gang om måneden. Så bliver du heller ikke så fikseret på din vægt. Det kan jeg godt føle, at jeg er nogle gange.

Knus Anna
19 år19. april 2005 kl. 15:15
#6
re: Hilsen fra Chiffi.
Hej chiffi

Dejligt at høre fra dig igen - du har da godt nok også en del at se til, er sikker på at du nok skal få styr på motionen og kosten igen - bliver spændende at se hvad vægten siger næste gang.

Pøj pøj med alle dine projekter.

Knus smiley
19 år20. april 2005 kl. 11:35
#7
Hej Chiffi
Det er bare så dejligt du er med os igen !

Rigtig mange hilsner

Corina
19 år20. april 2005 kl. 13:30
#8
re: Hilsen fra Chiffi.
Hej Bamse.
Hvad gjorde du for at melde dig ud?
Har selv prøvet mange gange uden held.

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 09:21
#9
re: Hilsen fra Chiffi.
Så har jeg fundet ud af at melde mig ud af det andet forum langt om længe.
Har bestemt mig for at gå igang med at løbe træne fra på mandag.
Har en plan fra iform som jeg vil benytte mig af.
Som mange sikekrt kan huske så var det jo meninmgen at jeg ville træne mig op til Eventyrløbet men er bare ikke kommet igang med at træne overhovedet ej heller haft tid til at tænke på den sunde livsstil, men det er der masser af mulighed til nu.
Starter op fra på mandag og det eneste der komemr i vejen i maj er pinsen da vi skal til pinsefrokost fra lørdag til mandag, men ellers så er jeg frisk til at begynde på en ny start og denne gang kommer der ikke noget uforset i vejen. jeg ved at der er ferie i 30 - 31 + jeg skal til dåb 14/8 men ellers er der ikke noget der kan forhindre den nye sunde livsstil eller min motion. Savner det og glæder mig til at komme igang.
Er også spændt på hvad jeg vejer men det finder jeg ud af på mandag når jeg skal op på vægten.

Hilsen Chiffi med masser af gå på mod igen igen igen.
19 år25. april 2005 kl. 13:08
#10
re: Hilsen fra Chiffi.
Hej Chiffi
Det lyder rigtig spændende. God indstilling!
Jeg blev nysgerrig omkring løbeprogrammet. Hvilket nr. har det været i og har du prøvet det før og deraf - er det effektivt ?

Jeg hepper på dig - vil du så holde mig lidt i ørerne ?
19 år25. april 2005 kl. 13:16



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });