Det kan den helt sikkert hvis du bruger den rigtigt. Du er allerede igang med noget af det som vi tit høre som godt råd herinde (en af Iakobs kæpheste og en rigtig god ide). Lav dig en liste med måske 10 punkter som skal motivere dig til at holde kuren denne gang. Det første punkt er at dine døtre skal ha en glad og sund mor. SKriv flere ting ned som du er sikker på at du får ud af et vægttab.
Og brug så siden her ved at taste din mad ind. Og fokuser i første omgang bare på energi smileyen - dvs. at spise en mængde som passer til det mål du har sat.
Sæt gerne dit mål så det er overskueligt. Lad være med at tage de 15 kilo på EN gang - det kan virke uoverskueligt. Aæt små korte mål.
Og så spøg og få al den hjælp du har brug for på forum - der er altid en hjælpende hånd.
Held og lykke med kampen.
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Har prøvet alt.. kålkure og sultekure.. men alligevel er vægten steget med 15 kg i løbet af det sidste år..
Nu håber jeg at denne side kan være med til at motivere mig til at smide dem igen så mine to piger igen kan få en glad og sund mor..