Hej Spacy
Øv! Jeg kan godt forstå, du ryger ned i kulkælderen, men helt ærligt, se på hvor langt du er kommet i forhold til dit oprindelige udgangspunkt og vælg så at se på is/slik-dagene som et sort hul. Det går jo ikke helt galt, fordi vi falder i en gang imellem, når bare vi sørger for at rette op på det efterfølgende.
Måske har du brug for at rive en dag ud af kalenderen (kuren) en gang imellem og så spise, hvad og så meget du har lyst til - det kan man jo vælge at indregne i sit daglige kaloriebehov.
Op på hesten igen - det skal nok gå.
#2 af ninse (slettet)
Jeg tænkte at det kunne jeg godt styrer og startede da også med at taste de forskellige slags is og slik ind under egen varer. Det var mest for sodavandsisene, men jeg ved jo udemærket at min mand ikke bryder sig om magnum m/mandler og at gemme dem til gæster var utænkeligt. Ja jeg har ædt det meste nu og sidder faktisk og har det ret elendigt.
Jeg startede med at tænke at nu går det galt til onsdagsvejningen, så jeg er nødt til at blive væk, men på den anden side, så nytter det jo heller ikke noget, men jeg har ikke tastet ind, det er for deprimerende og jeg ved jo at jeg nemt ryger op på 4000 kcal på sådan en dag.
Min dagbog er ikke offentlig, da jeg bruger den til at skrive alt mellem himmel og jord i den, lige fra hvordan min afføring har det til kommentare om sexlivet ;-) så det forstår I godt.
Hvorfor er det nu gået så galt - igen?
Ja, de ja- og nej muskler der er blevet nævnt, har selvfølgelig meget med det at gøre og hvorfor er min nejmuskel så slap?
Jeg synes jo at det er gået rigtig godt indtil for lidt over en måned siden, men nægter jeg migselv for meget til daglig? Det synes jeg bestemt ikke, sagen er måske nærmere at jeg er kommet til et punkt hvor jeg er nødt til at få meget mere motion og styrketræning ind i billedet og det kræver altså mere end som så.
Jeg har cyklet og løbet på rulleskøjter, men jeg har fundet ud at når mine bukser ryger ned, er det fordi min røv er forsvundet og ikke fordi min mave er blevet mindre :-(
Jo, selvfølgelig er den blevet mindre, men den er langt langt langt fra at være blevet tilnærmelsesvis fladere og jeg har ikke født børn!
Her står jeg så nu. Jeg bor på en ø hvor der desværre ikke er mulighed for aerobic, hvilket jeg ellers har været glad for at dyrke tidligere, men vi har da en hal med div. træningsudstyr og en vejleder,
så der er ingen undskyldning.
Men for fanden hvor det bliver noget af en kæmpe overvindelse at skulle møde op i derhenne, det er ikke noget jeg ser frem til, men jeg ved det er den eneste vej, for at tage til fastlandet det vil ikke blive til noget, selvom det kun tager 15 min at sejle over.
Det blev noget at en lang smøre, jeg håber ikke i er faldet i søvn.
Om jeg dukker op på onsdag vil tiden vise, jeg er ikke glad for det når jeg har det på denne måde.