øvvvv. jeg har taget 1,7 kilo på!
Det skyldes flere ting. Dels er eksamen overstået, så stressen er væk. Dels har jeg været til sommer"fest" i ungernes SFO, som var så kedeligt, at jeg kun gad rejse mig for at hente kage...(hmm 6 store stykker). Dels er jeg røget i "brød med smør - fælden". Brød er virkeligt ikke godt for mig. Jeg bliver VILDT sulten resten af dagen, når jeg spiser det, så jeg skal altså lære at lade være!!! MEN, når det er sagt, sagde jeg jo i sidste uge at jeg var undervægtig der, og burde tage på igen, så har holdt hvad jeg sagde. Men nu vil jeg ned igen...man kan virkeligt se forskel på de 2 kilo. så håber i næste uge at have ramt de 49. så stopper jeg og SÅ skal jeg holde vægten og holde mig FRA slik, kager og ikke mindst brød!
#2 af Pokemom (slettet)
Jeg har ikke gjort andet end hvad jeg hele tiden har gjort.- spist imellem 1200-1500 kal
forsøgt at få så mange smileys som muligt.
Før ferien var jeg bare stagneret ved 64,5 kg og vægten rokkede sig ikke ud af stedet og så kan jeg tabe 3 kg på en uge det er mystisk. de vist ingen anden forklaring end at det ikke har nået at sidde så godt fast.