Hold da op - tillykke med eksamen. Nu kender jeg ikke den nye skala så godt, men er 12 ikke det højeste. Vildt flot.
Jeg har tabt 300 gram siden sidste uge - det er jeg godt tilfreds med. Sidste uge sagde den 79,3 - dagen efter 79,5 og i går sagde den 78,9 og i dag 79,0. Så det er et reelt vægttab, som ligger et sted mellem 300 og 600 gram :-) Det passer mig glimrende. Eneste problem er at jeg i følge planen nu har 6 dage til at tabe 1 kilo. Det når jeg vist ikke. Min krop retter sig ikke så meget ind efter de perioder jeg sætter, men jeg holder fast ved at have et underskud på 3000 KJ dagligt og prøver at lade være med at gå så meget op i om målet nås - bare det går nedad.
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Jeg har tabt 1,2 kilo siden sidst. og det er FOR meget. Jeg har haft eksamen og er mega angst hver gang, så der ryger en del af vægten.
Jeg er nu officielt undervægtig - selvom det nu ik ser sådan ud. Det vil jeg ik være. så nu skal jeg lige have et par pizzaer ;-) jubiiiiiiiiiii.
Fik i øvrigt 12! Så nu er jeg dansklærer! (Ja 12...igen!) fedt at være dygtig til noget.