Det var rigtig flot! det handler jo nettop om at ændre sine vaner og måde at tænke på, når man vil tabe sig - gør man hvad man altid har gjort, får man hvad man altid har fået.
men, man skal også passe på med den vægt! den kan virkelig ødelægge ens dag, især fordi ens vægt kan svinge så meget, selv om man faktisk ikke har taget på, kan det se sådan ud på vægten! derfor synes jeg selv at det virker godt, hvis jeg også måler mig en gang imellem.
- og så handler det jo om at tænke positivt. fx har jeg spist mere i dag, end jeg skulle, men jeg har ikke spist mere, end at jeg stadig vil tabe mig, i stedet for at tage på - og der er jo altid noget! :)
held og lykke fremover
#2 af mie (slettet)
Selvom min plan egentlig var at veje i morgen og skrive herinde til "onsdagsvejningen" så røg vægten alligevel under mine fødder. Jeg følte mig lidt let til morges og kunne ikke styre min nygerrighed, hvilket jeg skulle have gjort, for vægten viste 70,1. Jeg har de sidste par år holdt mig under 70 kilo og lovede mig selv at den aldrig ville komme over 70 igen og det jeg troede jeg virkelig heller ikke den ville. Men det gjorde den og det var den værst tænkelige start på dagen. Jeg møder så ind på mit arbejde, hvor der står store skåle med slik og chokolade klar til at trøste mig. Før I tiden har jeg altid bukket under og tænkt det var lige meget. I dag var det dog anderledes. Jeg holdt mig til frugt, te og lidt nødder. Her til aften sluttede jeg så af med en løbetur på 45 min, så jeg føler virkelig min dag er endt i plus. I dag føler jeg mig lige dét stærkere og mere overbevist om at livsstilændringen er varigt og at jeg vil tabe de nødvendige kilo, for at få det optimalt med mig selv.
Jeg havde lige brug for at komme ud med det. Jeg kender ikke nogen i min omgangskreds, som ville forstå det:-)