Hej Helena,
Læste din profil og kan se at du sørme har vist at du kan sætte dig et mål og følge det til dørs. At tabe 40 kg lige efter bogen. HAtten af for det.
Madital er som jeg opfatter det et perfekt forum til at få styr på rigtig fordeling af kosten, så mon ikke du vil få succes med den.
Så velkommen til og god fornøjelse.
#2 af oz1ing (slettet)
så er jeg tilbage efter et par måneder uden profil her på MadiTal. Alt dette med vægttab og kontrol havde steget mig til hovedet og en spiseforstyrrelse var på vej - jeg har gjort op med mig selv om jeg er klar til MadiTal igen, og det er jeg.
Pt. sidder jeg i Australien, hvor jeg har studeret de sidste tre måneder. Det var svært at komme ud af de trygge rammer derhjemme, så jeg begyndte at ty til de lette overspringshandlinger, såsom at spise ude og købe færdigretter (Skal lige siges at jeg bor i Adelaide, som er den by der har flest spisesteder pr. indbygger)
Jeg føler at det er det rigtige tidspunkt at vende tilbage nu og få smidt de kg, som er røget på.
Jeg har godt gang i motionen, men skal virkelig sparke mig selv ud ! Men det er jeg også god til - nogle gange :-)
Maden er også bedre. Og i aftes lavede jeg tilmed en aftale med mig selv KUN at veje mig en gang om ugen - fredag morgen .. Det er svært at lade vægten stå, men jeg forsøger.
Nå, dette var blot en kort introduktion af mig.
Håber at få en masse gode stunder med jer herinde, da I har været en god støtte for mig førhen (uden I selv ved af det, da jeg ikke har været aktiv på forum)
Helena