Her kommer Judle!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Her kommer Judle!
Hej allesammen

Jeg kan se, at det er her I befinder jer - jeg rykker med, for jeg kan da ikke undvære mine gode gamle lidelsesfælder!

Status for sidste uge!

Jeg har været på vægten i dag. Den sagde 73,2. Det vil sige, at jeg har tabt 1,2 kg i denne uge. Dejligt. Har godt nok syndet en del i weekenden, men ellers er det gået fint. Det er blevet til 3 timers motion i sidste uge og det er jeg tilfreds med.

Det var lidt fra mig.

Knus Judle
19 år18. april 2005 kl. 18:26
#2
re: Her kommer Judle!
yay, så fandt du også herind:-) Det rykker for dig. 60'erne er ikke langt væk. Det er et flot vægttab.
hvordan går det med motionen? Bliver der tid til noget af det?

Eskimo
19 år18. april 2005 kl. 19:55
#3
re: Her kommer Judle!
Hejsa Judle!

Dejligt at se dig igen...Velkommen til, jeg er også først lige kommet på idag....Jeg har efterhånden fået samlet næsten alle vores mailadresser i en "base", så hvis du har lyst, kan du også maile mig din..muldebeerg@ofir.dk ellers snakkes vi bare ved her. Grunden til "basen" er, at så har vi lidt fat i hinanden, hvis der går ged i det forum vi er i, det er såmænd alt..ingen spam osv.....

Flot med kilotabet, super sejt. Nu er du snart nede på min vægt og da jeg står i stampe indhenter du og Eskimo mig sikkert. Husk at ta' mig med ned i 60'erne, ikke også...hi hi hi..

Knuz fra Muldebeerg
19 år18. april 2005 kl. 20:17
#4
re: Her kommer Judle!
Hej Judle.
Dejligt at du også rykker med herind.
Jeg siger tillykke med det flotte resultat, og glæder mig meget til at skrive med dig igen på et ordentligt forum.
Knuser
Bamse
19 år19. april 2005 kl. 01:50
#5
Hej Judle
Det er super super flot !!!!!
Kanont resultat og så på kun 1 uge ??? !!!!!!!!!
Jeg vil med.... hu hej her kommer jeg...................*GGGG*
Håber jeg kan følge med dig til tredserne *S*

Krammer

Corina
19 år19. april 2005 kl. 08:30
#6
Hej Eskimo
Jeg har gået i næsten en måned nu hvor der ikke rigtigt er sket noget. Ja, jeg har faktisk været helt gået i stå med motionen. Men nu er jeg ved at komme i gang igen, så det er dejligt. Jeg har været ude at gå i 40 minutter i dag. En dejlig tur, men jeg kan godt mærke, at jeg er vant til, at motionere indenfor. Det er faktisk hårdere når man er ude i luften.

Jeg SKAL bare i gang igen. Jeg har sat et mål om at tabe ½ kg i ugen. Nu er jeg ved at være noget bagud, så jeg skal gerne have rykket nogle kg. af her de næste uger.

Knus Judle
19 år19. april 2005 kl. 13:50
#7
re: Her kommer Judle!
Hej Judle

Ja det er dejligt at vi endelig er samlet igen - har godt nok også savnet jer alle.

Stort tillykke med det flotte resultat - og 3 timers motion er da flot....... Keep up the god work girl....

Knus Smiley
19 år20. april 2005 kl. 11:24


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });