SLAP AF!!!!!!!!!!
Det sker for alle! Man synes man gør alt rigtigt men man bliver ikke "belønnet" med det vægttab man forventer - så synes man det hele er uretfærdigt (og så er der nogen der falder i) - fortsæt med det du er i gang med - kan godt være du er nået til et punkt hvor der skal motioneres lidt mere, men lad være med at overdriv og pin dig selv fordi vægten er 100 g højere - det er jo ingen ting - måske er du ikke tømt nok i tarmen - 100 gram er ikke meget - en lille tissetår :o) så er dén klaret. Forstod du pointen?? :o) Lad som ingenting og klø på - næste uge er vægten måske faldet en tak mere en du regner med.
#2 af Calle (slettet)
Og det på trods af, at jeg ikke er trådt ved siden af dydens smalle sti den sidste uge.
Jeg ved godt, at det MÅ være sådan...
1) Vægttab er ikke en lineær størrelse
2) Der er formentlig ikke tale om fedt, men væske
3) Hormonelle forhold spiller ind (skal have menstruation om et par dage)
4) Pga af øget motion er der mulighed for, at det kan være opbygning af muskler
Men det ER altså bare demoraliserende når vægten går den gale vej, trods alle gode anstrengelser.
Jeg vil skrue lidt op for motionen, ikke lade mig friste af trøste-mad og forkæle mig selv med indkøb af en musik-dims jeg kan have med ud at løbe / motionere.
Det motiverer også, at i morgen er der Torsdagsvejning, og det ville altså være for surt, at ødelægge den sidste uges gode resultater.
Dette er vist mest en tråd til mig selv - trængte til at få luft, og til at se det hele på tryk :)
God dag til alle :)