Jeg kan godt forstå, at du er ærgelig over, at vægten pludselig gik op :( Det er super deprimerende, når det går den gale vej, men du er jo på rette spor igen - godt gået :)
Med mindre du har tænkt dig at være totalt afholdende resten af livet, må du nok vænne dig til, at vægten svinger op/ ned - også efter udskejelser med alkohol :)
Se i øvrigt Iacobs glimrende indlæg under den anden tråd om alkohol - noget med, at alkohol binder væsken i kroppen :)
Jeg vil IKKE være afholdende resten af livet, men vil forsøge at planlægge kost/motion så der også bliver plads til et glas vin eller en gin-n-tonic (eller to) en gang i mellem :)
Held og lykke med de sidste par kilo :)
#2 af Kaktus (slettet)
amning.
Nå, men dagen efter sagde vægten +2kg. (hvordan er det fysisk muligt at tage 2kg på, haha !!!)
Hmm tænkte jeg så, men op på hesten igen, og indtage de 1200kcal jeg skal ha' for at tabe mig.
Idag sagde vægten så ydeligere +600g, og der blev jeg altså lidt ked...
Det må være det alkohol der har forskrækket min krop :)
Jeg var 100g fra at være i første mål (BMI på 25=74kg), og nu er jeg så pludselig 2,6kg fra at være der.
Det er jo flere ugers kamp, føj hvor er det bare øv. Men jeg kan jo kun takke mig selv. Så kan jeg lære det :)
Det var IKKE det værd!