eskimoens mandagsstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
eskimoens mandagsstatus
Hejsa allesammen.
Skønt at se så mange af de gamle herinde!!!

Vægten sagde 74,5 her til morgen. Der er røget 1,3 kg siden i mandags. Jubii:-) Nu er der ikke længe til jeg kan se 6 tallerne i min verden igen. Det bliver så skønt.
Men jeg går også til den med motionen for tiden. Hver morgen er jeg nede og træne og det er skønt:-)
God uge til alle herfra.
Knus Eskimo
19 år18. april 2005 kl. 12:53
#2
re: eskimoens mandagsstatus
Eskimo!!! Du er og bliver for sej, --kan jeg da ikke nok låne bare lidt af din JERNVILJE!???? Jeg har brug for den, inden længe haler du ind på mig - og jeg har bare stået i stampe! Når du kommer forbi de 72,5 kg., så tag lige fat i Mulde-kraven og riv mig med ned i 60'erne, vil du ikke nok, søde?? *ss* Super sejt gået, som kiloene stadigt rasler af dig..Hvor meget har du efterhånden smidt???

Knuzzer fra Muldebeerg
19 år18. april 2005 kl. 13:05
#3
Hej Eskimo og Mulde
Hold da op hvor du buldrer frem Eskimo. Det er bare SÅ flot !
Det må være lækkert at have tid til at motionere om morgenen. Jeg læste en artikel hvor der stod: "Du kan optimere fedtforbrændingen ved at dyrke aerobic træning
om morgenen på tom mave før morgenmaden. Men det er en godide at drikke et glas vand først. Dine glykogendepoter (kulhydrater) er på et lavt niveau og kroppen er derfor nødt til at forbrænde fedt for at få energi. Ved at bruge denne træningsmetode kan man forbrænde op til 200 % mere fedt i forhold til andre tidspunkter "på dagen.
Så det er et super tidspunkt du har valgt eskimo.
Det er snart længe siden. Hvad startede du egentligt på vægtmæssigt ? Jeg husker bare at du har tabt dig fænomenalt meget.

Og Mulde: Du skal NOK nå derned. Jeg er på vej så jeg skal også nok hanke op i dig hvis jeg passerer dig *GG*
Hvor er du nu ? Og hvor er dit mål. Synes denne side er skøn da man når man logger ind får et overblik over hvor meget man mangler og hvor mange dage der er tilbage.

Ihhh.... skal hjem og træne videre. Har fået gået en del ture i dag på arbejdet, (middagspausen + mellem vore afdelinger)
Og nu har jeg udskrevet et - jeg vil tabe mig - begynder løbeprogram.
Så pas på...... jeg er på vej *GGGG*
19 år18. april 2005 kl. 14:32
#4
re: eskimoens mandagsstatus
hejsa i to:-)
Mulde: Du kan godt gøre dig klar, jeg kommer lige om lidt:-)
Corina: Jeg startede på 104,5. Hey.... Det betyder sq da at jeg har smidt 30 kg siden d. 9. august. Juhuu!! Det havde jeg da ikke lige tænkt over. Hvor skønt!!!
Jeg er også superglad for min morgentræning. Jeg kan slet ikke undvære det. Jeg spiser som regel en ½-1 banan inden jeg træner for ikke at gå kold, især på mine løbedag. Det er hårdt at løbe 45 min uden nogen form for energi.
det er sq skønt at vi alle er samlet igen!! Håber vi får lige så godt gang i forummet her, som vi havde:-)
Knus Eskimo
19 år18. april 2005 kl. 15:09
#5
re: eskimoens mandagsstatus
Eskimo! Jeg bukker, nejer, skraber og tager hatten af for dig.....Det er ganske enkelt VILDT!!!! På 8 mdr. har du tabt dig 30 kg., du må jo se smask hamrende dejlig ud nu!! Jeg er SÅ imponeret over dig, sender straks en KÆMPE buket roser afsted til Grønland......Keep on going dear og NEJ, du skal ikke passere mig, men lade mig være et lille bitte skridt foran bare lige lidt endnu....(hvilket jo så betyder at JEG også skal til at rykke lidt på vægten...hi hi hi) YOU GO GIRL!!!

Knuzzer fra Muldebeerg, der hænger totalt med underkæben!
19 år18. april 2005 kl. 20:23
#6
re: eskimoens mandagsstatus
Efter jeg har samlet underkæben op, må jeg nok sige.
FOR FANDEN DA EKSI, hvordan har du tabt dig 30 kilo siden august?????????
Dejligt at du også er rykket herind og skønt at se jer allesammen.
Knuser
Bamse
19 år19. april 2005 kl. 02:29
#7
WOW WOW og WOW !!!!!!!!
Du er FANTASTISK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er dybt benovet og fristes til at spørge alle os andre herinde: Hvad har VI lavet siden august sidste år ??????
Skal vi SÅ lige se at ændre lidt på det ? !!
Eskimo -endnu engang super super flot !
Klø på - så når du ubetinget også de sidste kilo.
Er det kost og motion eller har du fulgt forskellige planer eller ?
Rigtig rigtig mange hilsner

Corina
19 år19. april 2005 kl. 08:27
#8
re: eskimoens mandagsstatus
Du er simpelthen en kæmpe inspiration for os allesammen. Det er så vandvittigt flot at du har tabt dig så meget. 30 kg siden august.

Og så føler jeg mig da også meget inspireret til at komme helt i sving igen..... Du må nemlig ikke overhale mig! Vi skal følges ad ned til 60'erne!!!

Knus Judle
19 år19. april 2005 kl. 13:55
#9
GODT GÅET Eksimo
Hejsa Eskimo

SÅDAN det er bare super fedt at der er røget så meget på en uge - er godt nok "misundelig", men på den gode måde. Ja det bliver dejligt at man snart kan se et andet tal som det første ik?

Det er en dejligt fornemmelse og jeg er sikker på at du nok snart skal kommer derned.

Knus Smiley
19 år20. april 2005 kl. 11:18


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });