Min vægt viste 300 gram mindre end i sidste uge. Jeg har haft stilstand i 2-3 uger, hvilket åbenbart er typisk for mit vægttab. Tab 2,5 - 3 kg og vent i et par uger inden vægten kan falde yderligere.
I denne periode har jeg taget lidt mere afslappet på tingene uden at der har været vægtstigning. I sidste periode kæmpede jeg, uden resultat. Så min krop skal åbenbart stabiliseres ved en bestemt vægt, inden der kan ske flere ændringer...
Intet er så galt, at det ikke er godt for noget. Jeg bruger de ufrivillige pauser som tilvænning til min nye vægt. Og det går faktisk utrolig godt. Nu håber jeg bare at dette er starten til yderligere vægttab og ikke bare udsving...
#2 af Torunn (slettet)
Min vægt siger det samme som sidste uge... hvilket jeg overrhoved ikke er tilfreds med... Den i over en uge ligget på 72 uden den er gået op eller ned... det er selvfølgellig godt den ikke er gået op, men jeg er meget utilfreds med at den ikke er gået noget ned. Jeg må bare blive ved med at kæmpe mod kiloerne og så håber jeg at der til næste onsdag er røget minimum 500 g.
Jeg håber i andre har haft mere held med at tabe jer...