Ny uge- fuld af forventning !

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Ny uge- fuld af forventning !
Så er jeg startet op igen til en uge hvor jeg kører målrettet efter planen, sidste uge var jeg syg så der sneg sig faktisk 2,5 kg på, men de ryger snart igen. Måske var noget af det vand ? Håber det i hvert fald. Jeg har bestemt mig for at taste maden ind, men har ikke en digital vægt der kan veje så lidt.
Hej for nu Wanning
19 år18. april 2005 kl. 11:18
#2
Hej Wanning
Du skal nok komme af med de 2,5 kilo og mere til igen.
Man fristes til at bruge flosklen: hvad der kommer let - går let *GGG* Bare det dog var rigtig inden for vægt.
Er det en bestemt plan du følger og hvor meget skal du af med ?
Mange hilsner

Corina
19 år18. april 2005 kl. 12:39
#3
re: Ny uge- fuld af forventning !
Jeg spiser 600 g fiberrige grøntsager om dagen og ellers sundt med tre hoved måltider og tre mellemmåltider. Jeg skal smide 28 kg mere end de 7 jeg har smidt, så jeg har nået en 5. del.
wanning
19 år18. april 2005 kl. 15:03
#4
re: Ny uge- fuld af forventning !
Hej Wanning!
Du skal nok få smidt nogle kilo igen. Det lyder som en go' "madplan", du der kører efter...Når du kommer helt på toppen efter sidste uges sygdom, kører motionen sikkert også i topgear igen og så går det derud af. -Vi skal være smækre lækre over sommeren, ikke sandt..

Pøj pøj med en god ude, jeg håber jeg kan følge dig en smule, da jeg trænger til at komme igang igen!

Knuz fra Muldebeerg
19 år18. april 2005 kl. 20:27
#5
re: Ny uge- fuld af forventning !
Hej Wanning
19 år19. april 2005 kl. 08:23
#6
re: Ny uge- fuld af forventning !
Hej Wanning
Det bliver spændende at følge dig. Det er et stort men flot mål du har sat dig og du må jo siges at være kommet langt allerede. 7 kilo er super flot !
Jeg hepper på sidelinien
Mange hilsner
Corina
19 år19. april 2005 kl. 08:24
#7
re: Ny uge- fuld af forventning !
Hej warring
19 år20. april 2005 kl. 11:13
#8
re: Ny uge- fuld af forventning !
Hej warring
19 år20. april 2005 kl. 11:13
#9
Ups
Hejsa igen

Ja der kom jeg lige til at trykke enter lidt for hurtig *ggg*. Det er jo aldrig rart at ligge syg, så jeg er sikker på at du nok hurtig skal komme af med de kg som du har taget på under din sygdom.

pøj pøj skal nok heppe på dig ;o)

Knus smiley
19 år20. april 2005 kl. 11:15


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });