1. dag i mit nye liv *GGG*

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
1. dag i mit nye liv *GGG*
SÅ er jeg endelig kommet igang igen med motionen.
Jeg har været på løbebåndet ½ time de sidste par dage.
Deruover har jeg været meget i haven og "knoklet" løs m. diverse ting og sager.
Jeg har udgangsvægt 77,7 denne gang.
Jeg er idag på 77,6. Og fra idag af køres der lidt hårdere på. Så nu glæder jeg mig vildt.
Forsiden:
"Der er 8,6 kilo og 15 dage tilbage til, at du har nået dit mål. Det svarer til et gennemsnitligt energiunderskud på 4.243 kcal." Jeg tror at deadline skal justeres lidt *SS*
Hvordan går det med jer andre ? Det er jo længe siden vi holdt statestik sidst.
Lad os holde Torsdagsstatus i denne uge.
Mange hilsner

Corina
19 år18. april 2005 kl. 09:20
#2
re: 1. dag i mit nye liv *GGG*
Ha ha ha, hold da op Pip! Den deadline kan du da sagtens overholde...Kom et smut forbi mit spjæld, så sætter vi dig på vand og brød de næste 8 dage...ha ha ha.. Ei, dejligt du er kommet igang igen. NU er jeg også klar. Indrømmet, der ryger et stk. kage ned imorgen aften når vi får gæster, men planen er en løbetur imorgen tidlig! Resten af ugen skulle der også gerne motioneres, da jeg kører nattevagt, så jeg har eftermiddagen og aftenen "klar". Vi 2, vi skal være smækre lækre til sommer, nu vi ikke nåede det til påske, skal vi ikke??? Min forside siger: 5 kg. og 44 dage...det burde da være muligt, gør det ikke??? (det er så 5,5 kg., skal lige ha' det rettet, men den drillede mig..)....Keep up the good work, vi skal ha' fat i Eskimoen, så hun ikke ryger forbi os i en fart.

Knus Muldebeerg
19 år18. april 2005 kl. 20:31
#3
re: 1. dag i mit nye liv *GGG*
Jo GU´skal vi så være smækre *GGG*
Jeg er rimelig godt motiveret denne gang, så nu håber jeg jeg kan. Nu er der jo også en sommer og kort tøj forude, så mon ikke det isig selv motiverer ?
Ellers ja så kan det sgu da godt være jeg skal tage imod tilbuddet om vand og brød. Kan jeg få en ribbe derinde så jeg også kan få lidt motion samtidig *GGG*
Krammer

Corina
19 år19. april 2005 kl. 08:23
#4
re: 1. dag i mit nye liv *GGG*
Velkommen til dit nye liv *GG*

Fedt, at du er kommet i gang med løbebåndet. Det er da bare dejligt. Godt at vi endelig har fundet et sted hvor vi kan "ses" igen. Den anden side var da ved at være alt for rodet.

Knus Judle
19 år19. april 2005 kl. 13:58
#5
re: 1. dag i mit nye liv *GGG*
Hej Corina og alle i andre

Så er jeg også tilmeldt og det er bare så fedt at kunne skrive sammen med jer igen - har godt nok også savnet jer alle. For det er jo dejligt at kunne skrive hvis man er lidt nede eller bare har brug for nogle at tale med ;O)

Laver status lidt senere

Knus fra smiley - som er glad for at skrive sammen med jer igen ss
19 år20. april 2005 kl. 11:08


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });