Og godmorgen folkens. Vægten siger 900 gram op fra igår og så kan alle da regne ud at det må væske og saltindtaget der spiller en rolle for 900 gram chips - ikke en gang i drømme kunne jeg klare det:-)
Så jeg ser frem til vægten imorgen.
KH Lene Gammelmor. Kan I alle have en dejlig søndag.
#2 af Gammelmor (slettet)
Så jeg har genoplivet fordums chipsflip med hvidløgsdip men jeg må desværre sige at de portioner jeg kunne sætte til livs før, kan jeg slet ikke klare mere. Så der ligger en hel del i skraldespanden og jeg må erkende at jeg måske alligevel er ved at blive voksen:-)
Eller klogere - eller noget.....
Jeg har droppet at se dette som en kur, men ser istedet det hele som en livsstilsting og jeg opdager at jeg kan lide min rå salat så godt at jeg savner den de dage hvor jeg er nød til at spise ude / anderledes.
Sjovt nok føles det lettere ( hehe) at tabe sig hvis jeg bare tænker på hvad der er sundt 99 % af tiden og så rigtigt øffer igennem som iaften.
Jeg er også blevet mindre fedtforskrækket når det gælder fetaost eller blåskimmelost i salat for de oste smager så kraftigt igennem at 30 gram virkelig giver meget smag til mange, mange gram grøntsager.
Nå, men I skulle ikke ha opskrifter, bare lidt lørdagsaftensvrøvl og nu må jeg hen på sofaen.
KH og sov godt siger Lene Gammelmor