Hvor er det dejligt at høre den kampgejst du oser af :-)
Jeg glæder mig til at følge din videre kamp og se hvordan det går med dine mål. Jeg er sikker på at du nok skal klare det. Du lyder meget målrettet.
Husk at be om hjælp i god tid her på forum hvis det er ved at gå galt. Eller du bare trænger til nogle der gir dig ret i at det ikke altid er lige nemt. For det er vi jo mange der ved det ikke er. Men hvis man har bare en lille smule støtte og nogle til at minde om hvorfor det er at det er kampen værd, så går det jo alligevel.
God kamp og held og lykke med dit gym-hold.
Kh Karina
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Jeg har gået hos hende siden oktober og blevet motiveret til at holde fast i de gode ting jeg ligger ind i mit liv, men også til at videreudvikle disse og ikke mindst MIG!
Hun har givet mig en masse at arbejde med og tænke over, og hun er ofte i mine tanker – hun skulle bare vide! Jeg arbejder stadig med mig selv, og det bedste af det hele er; DET HJÆLPER!
Jeg kan mærke forandringer inde i mig, en gladere Helle er på vej frem og jeg er sikker på at det er vejen frem til mit vægttab.
Det er en hård kamp for mig, jeg bruger meget energi på at tænke, da jeg ved at det er inde i mit hovede, at jeg skal finde kræfterne til at sige nej til det usunde og ja til alt det sunde!
Nu har jeg fundet et hold – et motionshold, og det er mit næste skridt i den rigtige retning. Det er et hold med vejning, målning og pulstræning, alt for folk med + 15 kg eller mere. – det er LIGE MIG! :)
Så jeg har aftalt at jeg først skal se Birthe om næste 3 måneder, og mit mål er klart: Jeg SKAL være kommet under 120 kg, og inde i mit hovede siger den 117 kg. :) Jeg er SIKKER og det er fedt! :)
Det var lige en lille status på hvad mine tanker bliver brugt på disse dage! :)