Hvornår skal du ud at købe brudekjole? Det bliver vel svært, når man er midt i en slankekur? (Ikke at jeg har prøvet det, jeg blev bare gift på Rådhuset). Min svigerinde er netop blevet gift og jeg tror hun har ca. samme størrelse som dig. Hun vejede nok 75-80 kg på dagen og hun var bare SÅ flot. Inden det havde hun tabt en 10-15 kg. Hun har et rigtigt kønt ansigt og kjolen var syet på en sådan måde at den fremhævede alle hendes fortrin, f.eks. havde hun en talje i den kjole. Nå, det jeg ville sige var egentligt "bare klø på" og hvis du ikke når dit mål 100 %, så er jeg sikker på at du bliver en smuk smuk brud alligevel.
Jeg har jo selv sat et mål til om 2 måneder på 60 kg. Kun to gange har jeg prøvet at komme under kurven, selvom jeg vejer mig hver dag. Men jeg har valgt at sige "pyt" - i stedet vil jeg koncentrere mig om at lave en masse mavebøjninger, så maven bliver strammet mest muligt op inden bikini-turen.
Min mand kommer jo hjem for alvor her i påsken. Han har jo været væk de sidste 10 uger. Og så er mit mål at få ham til at tabe sig også. Hvordan var det med din mand? Skal han også nå at tabe sig inden brylluppet?
Pernille
#2 af Pernille78 (slettet)
Men men når jeg så lige prøver at tænke lidt over det, så er 13 kilo fra nu faktisk noget under mit oprindelige mål på 75 - jeg siger 83,8 idag, så 13 kilo er tæt på de 70 og så tror jeg at jeg er godt tilfreds. Så kan man blive klam ved tanken om at det måske bliver sværere og sværere, men når jeg så går ind og kigger på mit nuværende delmål, så har jeg sat programmet op til at tabe 4,3 kilo over 6 uger - altså mere end det halve kilo om ugen.
Puh. Nå men det var altså bare lige en beregning jeg var nødt til at lave her på min "minus et halvt års bryllupsdag" ;-) Resultatet af min beregning - jeg skal nok nå det.