Jeg er selv 175, og mit mål er at komme ned på 60 kg. Jeg ved det er min idealvægt, da jeg havde denne vægt for ikke særlig mange år tilbage. Du skal huske at kigge på din knoglestruktur når du skal vurdere den idealvægt. Min knoglestuktur er meget normal. Man plejer at sige at for at blive model skal taljen være 60 cm, og nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du er bygget, men jeg ville ikke få en talje som var 60 ved at veje 60 kilo, så er 65 nok mere realistisk..
Jeg bruger selv programmet fra DDV - de danske vægtkonsulenter, det har jeg gode erfaringer med, og det går stærkt. Jeg tager et kosttilskud som hedder CLA+T. Disse er både blevet kritiseret og rost. Pillerne hjælper kroppen med at omdanne fedt til muskler. Jeg har kun gode erfaringer. De giver i hvert fald min appelsinud kamp til stregen.
Håber du kunne bruge mine råd, og held og lykke med at slanke dig!
#2 af Facius (slettet)
Hvad gør I andre for at tabe jer?
Jeg har indtil videre prøvet at droppe kage, slik og den slags...men det går ikke så godt ;-)
Og så skal jeg starte til spinning i næste uge.
Kan man tabe sig specifikt på maven? Nogle gode råd?
Tager I andre nogle vitaminer, kosttilskud, slankete for at hjælpe vægttabet lidt på vej? Og hjælper det?