Hej og velkommen igen her *S*
Jeg er også en af dem der er kommet igen efter rigtigt langt tid her (ca et år) ..... min vægt siger jo så en hel del mere (115,1) .... men jeg er så heldig at familien vil være med på det der synd kost *SG*
Og det med motionen ... ja det er godt nok svært at komme ud og få sig rørt her i kulden ... men jeg har så været i genbrug over en periode og været så heldig at finde kondicykel, stepper m.m. .... så nu kan jeg sidde ovenpå i varmen og få min motion *S* .... meeeeen .. skal lige tage mig sammen til at tage mig den tid og få dem brugt ... men mon ikke jeg kan finde en-to-tre dage om ugen ... der er jo ingen der siger det skal være hver dag man skal.
#2 af bruger slettet
Det er rigtig længe siden jeg har været inde på madital. Og nu efter jul, kan det godt være jeg vil tage fat på slankekuren igen! Jeg havde regnet med at have taget rigtig meget på. Og da jeg ikke har nogen vægt selv, så prøvede jeg hurtigt at veje mig hos 2 andre, og det viste sig at min vægt var nede på 60-61 kg. Så det er jo godt nok.
Mit kommende mål er at tabe mig så jeg vejer 55 kg. Jeg håber jeg kan få taget mig sammen nu, for nu kommer alle de der vaner igen. ;-)
Er der andre som mig som skal til at gå på kur igen? Og ikke rigtig kan få taget sig sammen?
Det er lidt svært at komme ud og få rørt sig når det er så koldt!!!!