Hej har næsten samme historie som dig.
Fandt siden i går. Fødte vores søn for 3 mdr. siden. Tog 30 kg på både den graviditet og sidste graviditet.
sidste gang havde jeg tabt alle 30 kg på 9 mdr. Nu ønsker jeg at tabe mine hurtigere. Ammer ikke denne gang. Sidst da jeg ammede i 3 mdr var det nemt at tabe sig, mens jeg ammede og svære bagefter.
Nu mangler jeg ca. 10 kg så er jeg ned på min vægt før graviditeten (80 Kg). og bmi under 30. Ønsker dog at veje mindre endnu. Men et mål af gangen.
#2 af kaso (slettet)
Jeg tilmeldte mig siden igår, hvor vægten sagde 101,3 kg. *GYS*
Jeg er 173 cm høj, men med en kraftig knoglebygning, så målet er at komme ned omkring 73 kg og så ser vi på "finfudsningen" bagefter ;o)
For 2 mdr. siden fødte jeg vores yngste barn, en dejlig stor dreng, men som de andre gange jeg har været gravid, så har jeg taget meget på og ca. halvdelen har været svær at komme af med, men det er også det som virkelig motiverer mig nu.
jeg døjede rigtig meget med væske i kroppen under graviditeten og det skyldes nok en stor del min overvægt.
Jeg ved dog, at jeg nok skal passe på med et for hurtigt vægttab, da jeg ammer og jeg helst skal have energi nok til at lave mælken.
Jeg har ikke tidligere tabt mig mens jeg har ammet, så jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med det, evt. som selv ammer.
Men om ikke andet, så er jeg kommet igang nu ;o)
Glæder mig til at lære jer at kende.
Kh. Anne.