Hej Julie.
Det var da kedeligt at høre om din datter, jeg håber at hun trods alt har fået det lidt bedre. Men lad være med at slå dig selv oveni hovedet med vægten. Taget i betragtning af at du har været indlagt med din datter, så er det da godt gået at der ikke er røget mere end et kilo på selvom det er surt. Det er bare op på hesten igen og derudaf.
Held og lykke med det hele.
Hilsen Bettina
#2 af Bettinae (slettet)
Desværre har dette betydet, at jeg ikke selv har som sådan været herre over hvad jeg har spist, fordi det for det første bliver øst op til en, i en hvad de syndes passende potion. Så har slet ikke fået alt det grønt jeg skulle have... Og maden mange af måltiderne har jeg spunget over, eller kun spist meget lidt, der efter resulteret i, at jeg har været sulten, og spist alt det forkerte. Meget yougurt, det må man nemlig godt selv tage. Og deres mellem måltider, har bestået af kager. Og i sultens stund, har jeg bare spist hvad jeg sådan lige kunne få, for at stille den væreste sult.
Nå men det har resulteret i, et HELT KILO har jeg taget på...øvvvvvv altså osse.....
Her hjemme har de ikke spist meget sundere, fordi moar ikke er der til at lave maden ;o) så der har den stået på fed mad, pomfritter og sådan... så det kunne ikke engang hjælpe at de tog mad med til mig.
Nå men jeg er på med vanten igen, men mega herre øv at jeg nu lige er sat en uge tilbage....suk.....
Og skal til venne par jule frokost på lørdag, jeg må prøve at beherske mig....
Nå men havde lige brug for at læsse af....suk....
De bedste hilsner
julle99