UGENS TABER uge 12 - resultat
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
Hov det er ikke helt rigtigt
Jeg hsr taget 600g på siden sidste uge
2 uger23. marts 2026 kl. 21:29
solakka
Hov! Jeg havde faktisk tabt 2,5 kg
Uge 11 86 kg
Uge 12 83,5 kg
Altså et vægttab på 2,5 kg på en uge.
For mit vedkommende kan vægten svinge rigtigt meget. Alt afhængig af vejningstidspunkt sammenholdt med hvornår, hvor meget og hvad jeg har spist og drukket.
Jeg prøver at veje mig om morgenen.
Prøver at holde op med at spise så tidlig om eftermiddagen som muligt. Så mit fastevindue er mindst 19 timer.
Men hvis jeg har haft et ædeflip og har spist igennem hele natten, samt drukket mange krus anti-hoste-urte-the - så har min krop ikke nået at bearbejde det indtagne...
Ved siden af det jeg spiser af "rigtig føde" i mit spisevindue.
Jeg spiser fast mellem 600 og 800 g frugt & grønt hver dag.
250 gr grove frosne grøntsager
Ca 100 g upastøriseret surkål med varianter. (Foreløbig køber jeg hos Naturpoteket.Der findes ved diden af "rigtig surkål" en lækker variant med rødbeder og ingefær. Årstiderne har to: Pink kraut og Ananas kraut.
Men jeg skal selv igang med at fermentere. Så kan jeg selv styre hvad jeg vil have...
Jeg er begyndt at lave syltede rødløg. Med hvidløg og ingefær 😋❗️ Nemt og lækkert.
Prøver at begrænse mit indtag til 40 g.
Dertil oliven, agurk og tomat, hytteost, græskarkerner, tunfisk...
Min lille tallerken med grød med 4-4-8 mandel-valnød-valset havre spises sammen med en 1/2 banan og vilde nordiske blåbær...
Endvidere spiser jeg en portion med skyr, frugten og bær...
Uge 12 83,5 kg
Altså et vægttab på 2,5 kg på en uge.
For mit vedkommende kan vægten svinge rigtigt meget. Alt afhængig af vejningstidspunkt sammenholdt med hvornår, hvor meget og hvad jeg har spist og drukket.
Jeg prøver at veje mig om morgenen.
Prøver at holde op med at spise så tidlig om eftermiddagen som muligt. Så mit fastevindue er mindst 19 timer.
Men hvis jeg har haft et ædeflip og har spist igennem hele natten, samt drukket mange krus anti-hoste-urte-the - så har min krop ikke nået at bearbejde det indtagne...
Ved siden af det jeg spiser af "rigtig føde" i mit spisevindue.
Jeg spiser fast mellem 600 og 800 g frugt & grønt hver dag.
250 gr grove frosne grøntsager
Ca 100 g upastøriseret surkål med varianter. (Foreløbig køber jeg hos Naturpoteket.Der findes ved diden af "rigtig surkål" en lækker variant med rødbeder og ingefær. Årstiderne har to: Pink kraut og Ananas kraut.
Men jeg skal selv igang med at fermentere. Så kan jeg selv styre hvad jeg vil have...
Jeg er begyndt at lave syltede rødløg. Med hvidløg og ingefær 😋❗️ Nemt og lækkert.
Prøver at begrænse mit indtag til 40 g.
Dertil oliven, agurk og tomat, hytteost, græskarkerner, tunfisk...
Min lille tallerken med grød med 4-4-8 mandel-valnød-valset havre spises sammen med en 1/2 banan og vilde nordiske blåbær...
Endvidere spiser jeg en portion med skyr, frugten og bær...
1 uge24. marts 2026 kl. 14:15
Alinea66
Jeg prøver igen....
Laver en ny udregning lidt senere
.....
.....
1 uge25. marts 2026 kl. 10:39
solakka
ØV - så er min vægt øget helt vanvittigt på blot 5 dage!
Taget på 3,5 kg på blot 5 dage! 😡🤦♀️
Vægten viste 87 kg lige her torsdag morgen. 😢
Hosten fra helvedet er tilbage 😢😱😢🤦♀️
Har ikke sovet, men spist og drukket antihoste urtete med honning og sukkersødet solbærsaft i døgndrift....
ØV ØV.
Jeg må bare op på hesten igen!
🤔 Mine ankler er kraftigt hævede også.
Stofskifte tallene ser ellers OK ud.
Vægten viste 87 kg lige her torsdag morgen. 😢
Hosten fra helvedet er tilbage 😢😱😢🤦♀️
Har ikke sovet, men spist og drukket antihoste urtete med honning og sukkersødet solbærsaft i døgndrift....
ØV ØV.
Jeg må bare op på hesten igen!
🤔 Mine ankler er kraftigt hævede også.
Stofskifte tallene ser ellers OK ud.
1 uge26. marts 2026 kl. 06:45
veile...........-1,2
emmi.........-0,2
Alinea........-0,2
tyksen.........0,7
solakka.......2,0
3 har tabt -1,6 kg. Vi 5 i alt.
Tillykke veile
Du har IGEN vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Skriv til ern@mail.dk hvis der er problemer, jeg har regnet galt eller glemt noget. F.ex. at lægge næste uges udfordring op.