UGENS TABER uge 3 - resultat

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 3 - resultat
kupej er UGENS TABER uge 3

kupej................-1,4
kamsch...........-1,2
Quindemin...-0,7
karini..............-0,1
Alinea.............0,0
silvercocker..0,3
Haul................0,3
emmi.............0,3
Tyksen...........1,2

4 har tabt 3,4 kg. Vi er 9 i alt.

Tillykke til kupej.
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der omsider (efter 3 ugers dårligdom) føler mig rask og OVERVEJER at begynde at træne igen. Eller gå tur - hvis det ikke er glat.
13 uger21. januar 2024 kl. 18:52
#2
Dejligt at vinde ved at tabe sig 🥰🥰. Nu sneen er væk fra fortovene ( ihvertfald her i Lemvig ) så vil jeg opfordre til at vi hver dag får god gåmotion igen uden at risikere at falde på grund af is.
Jeg går hver dag omkring 7000 skridt , men mindre kan også gøre det.
Jeg vejede 134,3 d. 5/10 og 123 ved sidste vejning her, så det er fremgang.
13 uger22. januar 2024 kl. 13:49
#3
Det er så flot et vægttab, Kupej.
13 uger22. januar 2024 kl. 14:01
#4
Tak Silvercocker
Jeg holder mig under 2000 kcal om dagen. Jeg nyder stadig et stk chokolade til min kaffe hvis jeg har lyst. Vienerbrød synes jeg ikke at det er alle de kalorier værd som der er i det, så det spiser jeg ikke.
Til middag får jeg normalt 150 gram blandet salat ( 21 kcal ) 1 banan på 150 gram ( 140 kcal ) 100 gram frugtcoctail ( Lidl ) 63 kcal og 100 gram ananas også fra dåse ( 65 kcal ) . Herudover 50 gram tun i vand ( 54 kcal ) ialt under 350 kcal.
Med en sådan portion hvor der er meget sødt ( elsker sødt ) er jeg stopmæt og spiser først igen til aften.

Derudover har jeg normalt en honningmelon ( 27 kcal pr 100 gram )skåret i stykker som jeg kan tage som dessert om eftermiddagen hvis den søde tand kræver noget .
Med Madital er det sjovt at føre regnskab over hvad man spiser og resultatet får man jo omgående .💚💚
13 uger22. januar 2024 kl. 18:36


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });