UGENS TABER uge 52 🎆

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 52 🎆

Kupej er UGENS TABER uge 52

kupej..............-0,2
kamsch.........-0,1
Haul ................0,1
karini...............0,2
Tyksen............0,5
silvercocker..0,6
emmi..............1,4
Alinea.............1,9 💩

2 har tabt -0,3 kg. Vi er 8 ialt.

Tillykke til kupej.
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea.

GODT NYTÅR til alle 🎆
NU skal der altså ske noget. Jeg har besluttet at forny min adgang til det lokale træningscenter (300 m oppe ad vejen) og komme i bedre (og forhåbentlig mindre) form. Det trænger jeg virkeligt til.
17 uger31. december 2023 kl. 12:26
#2
Ugens motion.
Ovenpå en uge med konstante udfordringer med lækker mad er det vigtigt at vi kommer tilbage i den normale gænge. Jeg er så heldig at jeg har en lille hund som ikke er tilfreds uden at vi går en tur mindst 4 gange om dagen og mindst 7000 skridt totalt. Ikke alle har jo en sådan lille hund til at presse på, men mindre kan også gøre det.
Min opgave til jer er at gøre som mig, bare uden hund. Ud og gå 4 ture om dagen, og så bare nyd at foråret er næsten lige om hjørnet.
Godt nytår til jer allesammen skal lyde fra mig og Rollo 💚💚💚
17 uger1. januar 2024 kl. 11:06


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });