UGENS TABER uge 47 - resultat

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 47 - resultat
kamsch er IGEN UGENS TABER uge 47

kamsch.........-0,9
emmi...............0,2
silvercocker...0,7
Alinea..............1,0

1 har tabt 0,9 kg. Vi er 5 ialt. Velkommen (tilbage) til Tyksen.

Tillykke til kamsch.
Du har IGEN vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der NU skal tage mig sammen. Er begyndt at skrive op hvad jeg spiser - fra i morges. x fingre for at det holder.
24 uger26. november 2023 kl. 21:13
#2
Vi skal have lidt selvforkælelse. En dejlig kop te/kaffe, lys på bordet og et dejligt fodbad 😀
Kom nu piger. Jeg kan ikke blive ved med at finde på 😂.
Rigtig god uge til jer alle 🌺👍😁
24 uger27. november 2023 kl. 06:35
#3
Men du gør det jo så godt!
Ej, jeg prøver, men vægttab har bare ikke fokus lige nu, og får det nok heller ikke de næste mange måneder. Men jeg vil gerne holde vejetråden i live, derfor melder jeg ind når jeg kan.
24 uger27. november 2023 kl. 09:09
#4
Silvercocker❤️. Der er altså også andet i livet end at jagte den pokkers vægt. Alting til sin tid 🤗. Det skal nok komme 🤞🍀❤️
23 uger27. november 2023 kl. 15:36
#5
tak
23 uger28. november 2023 kl. 19:02


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });