UGENS TABER uge 5

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 5

Biologi c er IGEN UGENS TABER uge 5

biologi c...-1,1
Rask............-1,0
Alinea........-0,4.
calendula..-0,2
emmi............0,1
Haul..............0,1

4 har tilsammen tabt 2,7 kg. Vi er 7 i alt. Velkommen tilbage karini.

Tillykke biologi c. Du har IGEN vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der nød den dejlige sol i går og gik en dejlig tur i skoven med kjæresten. I dag var vinden for kold og væmmelig til at jeg vovede mig ud 😥 Til gengæld fik jeg lavet mad til hele ugen. Frikadeller og farserede porrer. Og risengrød i morgen - så er ugen klar.
3 år7. februar 2021 kl. 19:26
#2
Ikke helt korrekt
Kære Alinea68,
Det er en fejl i sammentællingen. Jeg har tabt mere end 1 kg den sidste uge, men står noteret med en lille vægtøgning.
Mvh. Haul
3 år7. februar 2021 kl. 19:56
#3
Kære alinea68 jeg har vidst også tabt 700g.
Og tak for dir kæmpe arbejde og arrangement for os i gruppen:)
3 år8. februar 2021 kl. 06:33
#4
Sorry og Ups - jeg laver en ny beregning i aften. Nogle gange går det lidt stærkt med googles regneark. Alinea 😢
3 år8. februar 2021 kl. 12:36


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });