Tillykke til mig selv. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Jeg vælger motion udenfor - men husk at drikke rigeligt. Sommeren er jo pludseligt kommet til Danmark.
I kan være sikre på at mit tab ikke holder ugen ud. Jeg skal på 5 dages cykel-ferie med en sliksyg veninde. Hun plejer at kunne få mig i uføre. 🍬 🍫 🍬 🍫 🍬 🍫 🍬 🍫 . Og tabet har en mindre sjov baggrund - min ene kat blev syg samtidig med at min ferie begyndte, og jeg har hverken kunnet spise eller sove. Nu ved vi hvad det er - men behandlingen bliver nok langvarig. Og jeg håber at kjæresten kan få givet kræet mixtur mens jeg er på ferie.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Jeg opretter også ugens taber uge 33 nu - jeg er computerløs næste uge, og det er så bøvlet at redigere på mobilen.
Alinea............-1,0
Rask...............-0,5
karini.............-0,1
biologi c.......0,0
Reina..............0,0
silvercocker..1,2
3 har tabt 1,6 kg. Vi er 6 i alt.
Tillykke til mig selv. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Jeg vælger motion udenfor - men husk at drikke rigeligt. Sommeren er jo pludseligt kommet til Danmark.
I kan være sikre på at mit tab ikke holder ugen ud. Jeg skal på 5 dages cykel-ferie med en sliksyg veninde. Hun plejer at kunne få mig i uføre. 🍬 🍫 🍬 🍫 🍬 🍫 🍬 🍫 .
Og tabet har en mindre sjov baggrund - min ene kat blev syg samtidig med at min ferie begyndte, og jeg har hverken kunnet spise eller sove. Nu ved vi hvad det er - men behandlingen bliver nok langvarig. Og jeg håber at kjæresten kan få givet kræet mixtur mens jeg er på ferie.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Jeg opretter også ugens taber uge 33 nu - jeg er computerløs næste uge, og det er så bøvlet at redigere på mobilen.