UGENS TABER uge 02 - 2020

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 02 - 2020
Solakka er UGENS TABER uge 02 - 2020

solakka...........-2,7
blåhval............-1,0
Alinea.............-0,8
biologi c........-0,6
TaaSa..............-0,3
Krudte............-0,2
silvercocker..-0,2
emmi..............-0,1
Loulou.............0,1
Autum.............0,6

8 har tilsammen tabt 5,9 kg. Vi er 13 i alt.
Velkommen - og velkommen tilbage - til: Udsigt, V.k og Nikomath

Tillykke Sol. Du fortjener virkeligt også noget medgang. Selvom det o er medicinen der har talt. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der så småt er ved at finde motivationen frem igen. Sammen med løbebåndet i frokostpausen :-)
4 år12. januar 2020 kl. 19:28
#2
Alinea, tak for dit utrættelige arbejde med ugens vejning. Du er en stjerne, men tænker dog der har sneget sig en lille tastefejl ind i ovenstående.... Personligt synes jeg ihvertfald at Sol har fortjent en masse MEDgang og ikke modgang og jeg er helt sikker på, at du mener det samme;)
4 år12. januar 2020 kl. 19:57
#3
Tillykke sol, så flot.

Jeg glemte desværre at taste ind, men jeg er med igen i næste uge.
4 år12. januar 2020 kl. 20:01
#4
Sol - MED MED MED. Jeg har åbenbart fede fingre :(
4 år12. januar 2020 kl. 20:31
#5
Jeg har rettet ordet modgang til medgang i indlægget :-)
4 år12. januar 2020 kl. 22:53
#6
Ugens udfordring
En genganger - men nyttig! Bevæg ALLE led! Fingre, tæer, ankler, håndled, knæ, skuldre osv Arbejd dig igennem hele kroppen! Use it - or loose it! Hvis man ikke til jævnlig bevæger et led igennem hele spektret - så kommer der en sag hvor man ikke længere KAN bevæge ledet helt ud i yder positionerne!
God fornøjelse!
Og tak for opbakning! Det er træls st atter måtte starte forfra med vægttab.
Jeg var så glad over at have kommet ned på 75 - 76 kg. Kunne atter passe diverse tøj.
Mine knæ brokker sig også over de ekstra kg Prednisolon kuren bragte med sig.
Men jeg må bare op på hesten igen!
Om en uge er jeg udtrappet helt - bliver dejligt! 7-9-13 bløder ikke! Skønt!
Gule hørfrø (hestens kosttilskud!) som jeg maler i krydderimølle sammen med HUSK ser ud til at virke samlende..
HUSK alene har ikke virket.
4 år13. januar 2020 kl. 22:12
#7
Sol - du har jo altid styr på kemien. Er du ikke bange for forgiftning?

samvirke.dk

Ved indtag af 3 til 10 spiseskefulde knuste hørfrø er der derimod akut forgiftningsfare.

Hørfrø indeholder cyanogene glycosider, der er naturstoffer, der ved knusning af frøene frigiver cyanid, som er blåsyre. Indholdet af dette giftstof varierer mellem 190 og 1000 mg i et kg hørfrø. Umodne hørfrø indeholder mest.

>>>>>> Det må frarådes at spise friskknuste hørfrø, da knusning aktiverer de enzymer, der frigiver cyanid.

4 år14. januar 2020 kl. 08:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });