UGENS TABERe uge 23

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABERe uge 23

Solakka og Rask er UGENS TABERe uge 23

solakka..............-0,9
Rask....................-0,9
jomahol.............-0,8
løvetann............-0,7
Quindemin.......-0,6
kupej...................-0,3
Osvaldsdatter..-0,2
Lærkesmor........-0,1
emmi.....................0,7
Loulou...................0,8
Alinea....................1,2

Tillykke solakka og Rask.

I har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

8 har tilsammen tabt 4,5 kg. Vi er 12 i alt. Vekommen tilbage til karini. Og velkommen i de to-cifredes rækker Quindemin. Det er en stor dag!

Tab og vind med samme sind - Alinea.

Der blev målt på hospitalet - jeg er sunket. ØV. Så er BMI jo gået op.
Jeg fik også målt mavefedtet - det er ret jammerligt. Jeg skal vist til at tage mig sammen - men foreløbigt lovede jeg at holde vægten stabil. Jeg er blevet målt på alle leder og kanter til et forsøg der begynder lige efter Skt. Hans. Og hvis vægten skifter, passer startmålene jo ikke :-)
4 år9. juni 2019 kl. 18:59
#2
? ugens udfordring:stå op en halv time tidligere end du plejer! Tag en lille ekstra gåtur og nyd sommermorgenen med fuglesang!
4 år10. juni 2019 kl. 05:31
#3
Åhh, det var en god udfordring - både for krop og sjæl. Må se om ikke jeg kan få det gjort. Uden hund længere får jeg bare ingen morgen gå-tur.
4 år10. juni 2019 kl. 11:11


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });