UGENS TABER uge 16

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 16

kupej er UGENS TABER uge 16

kupej.............-1,5
V.k..................-1,1
Loulou..........-0,6
biologi c......-0,4
solakka........-0,4
karini............-0,3
Autum...........0,0
emmi.............0,4
Quindemin..1,4
Alinea............2,3

Tillykke kupej.
Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

6 har tilsammen tabt 4,3 kg. Vi er 11 i alt. Velkommen tilbage til jomahol.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der synes det er ret meget op a bakke efter for meget påske.
5 år21. april 2019 kl. 19:58
#2
Fantastisk at vinde, men jeg føler at jeg er som en der skal løbe 100 meter, og får 20 meters forspring til de andre. Det skyldes jo at jeg har absolut mest at tabe af, og derfor kan spise op til næsten 2000 kcal, og stadig tabe mig.
Jeg er startet med at føre dagbog, og det gør mig jo nok ekstra motiveret . Jeg bruger en lille bordvægt til at veje alt på, og jeg fører alle nye varer ind i biblioteket, så har jeg fuld kontrol med hvor mange kalorier der er i alt.
Næste uges opgave er selv at finde 3 slags grønt i det fri som kan indgå i jeres salat, det kan være skvalderkål, brændenælder, ramsløg, vild kørvel, mælkebøtte, nyudsprungne bøgeblade og måske nogen jeg ikke kender.
Alle kan indgå som grønt i jeres salat, og i kan google lidt omkring smagen af de forskellige.
Fortsat god påske til jer alle.
5 år21. april 2019 kl. 21:08
#3
Der er absolut ingen forspring her.... vi har alle startet og oplevet, at det går stærkest i starten... og det har man også brug for, for at holde motivationen ;-). Super sejt og godt kæmpet.
5 år22. april 2019 kl. 09:20
#4
Super udfordring kupej! Gav mig fin inspiration til at "høste" lidt grønt i haven!
4 år27. april 2019 kl. 10:53
#5
Takker Solakka. Det er jo også sparet lidt penge, plus at det er noget salat man ikke kan købe nogen steder.
4 år27. april 2019 kl. 14:51


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });