UGENS TABERe uge 13

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABERe uge 13

V.k og løvetann er UGENS TABERe uge 13

V.k.........................-1,2
løvetann.............-1,2
emmi...................-0,8
solakka...............-0,5
LadyHawke.......-0,3
Osvaldsdatter..-0,2
silvercocker........0,0
Loulou..................0,0
jomahol................0,0
Quindemin..........0,4
Alinea....................1,3

Tillykke V.k og løvetann
I har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

6 har tilsammen tabt 4,2 kg. Vi er 11 i alt.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der stadig ikke har haft styr på kalorierne. Som I kan se. Og tillige forstoppelse.
Jeg blev også nærmest nr. sjok i endomondo. Men NU begynder er ny måned - og en ny udfordring. Jeg håber I vil lege med.

Os fra madital.dk april 2019 - endomondo.com

Klik på linket. Dur ikke i appen, før du ER tilmeldt.

Jo flere vi er, jo sjovere. Selvom jeg aldrig vinder, så vinder jeg over mig selv!!!
5 år31. marts 2019 kl. 18:54
#2
Beklager sent svar!
Jeg tror vist ikke jeg kan tage æren for denne. Forrige uge vejede jeg mig på en "fremmed" vægt som gav et (åh gru!) temmelig højt tal, så denne uges vægttab er vel reelt bare fordi jeg er tilbage på min sædvanlige badevægt (og i virkeligheden desværre nok egentlig en lille vægtøgning). Så V.K. til lykke med dit flotte vægttab, du må vist hellere tage førstepræmien og retten til at vælge udfordring i denne uge!
5 år3. april 2019 kl. 13:29


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });