UGENS TABER uge 5

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 5

Solakka er UGENS TABER uge 5

solakka........-0,5
karini............-0,3
Loulou...........0,0
emmi.............0,0
Autum...........0,0
Nikomath.....0,0
LadyHawke..0,3
Alinea.............1,2

Tillykke IGEN, IGEN, igen Solakka. Hvor er det flot!
Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

2 har tilsammen tabt 0,8 kg. Vi er 11 i alt. Velkommen / tilbage til løvetann, silvercocker og Quindemin

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der er LIDT trat over at chokolademonstreret slog til :-(
5 år3. februar 2019 kl. 19:44
#2
Glemte lige:

Endo feb 2019

Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.
NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!!

endomondo.com

Kopier og sæt ind i din browser. Dur ikke i appen (før du HAR tilmeldt dig.)

Hilsen Alinea - der håber vi bliver mange :-)
5 år3. februar 2019 kl. 21:16
#3
Jeg har oprettet mig i Endomondo og tilmeldt mig februarudfordringen. Jeg må simpelthen ud og bevæge mig noget mere - og man er vel konkurrencemotiveret, ikke?
5 år4. februar 2019 kl. 05:48
#4
silvercocker - jeg formoder det er dig jeg lige har anmodet om venskab. Hvis du siger ja, husker jeg at invitere dig hver måned. Hej, Alinea :)
5 år4. februar 2019 kl. 13:41
#5
Ugens udfordring er fod gymnastik!
Vi forsømmer for det meste vore fødder. Og de skal bære os - helst uden smerter - hele livet.
Hvis du ikke har et fod gymnastik program så tjek Gigtforeningens videoer!
Samvirke har også haft nogle øvelser!

Og så et dejligt fodbad!
5 år4. februar 2019 kl. 22:38


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });