UGENS TABER uge 3

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 3

Solakka er IGEN UGENS TABER uge 3

solakka....-1,5
jomahol..-0,6
Loulou.....-0,6
karini........-0,3
Autum.....-0,3
emmi.......-0,2
Alinea......-0,2
Viros........-0,1
løvetann..0,2

Tillykke IGEN Solakka. Det har du sørme også fortjent!
Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

8 har tilsammen tabt 3,8 kg. Vi er 10 i alt. Velkommen tilbage til LadyHawke.

Tab og vind med samme sind - Alinea.
5 år20. januar 2019 kl. 18:44
#2
Ugens 15 min
15 min selvsuggestation.
Kræver ro og uforstyrrethed!
Sæt uret til at sige fra når 15 min er gået.
Læg dig ned. Luk øjnene. Træk vejret dybt - roligt åndræt helt ned. Helt ud.
Forestil dig alt dejligt du vil gøre for at fremme din sundhed og vægttab. Forestil dig hvor dejligt det er at gøre gode ting for dig selv. Ros dig selv!
**********
Mit vægttab skyldes nok stadig, at jeg er i udtrapning fra Prednisolonen.
Men måske også, at jeg for Miks skyld, og for at hjælpe et mobningsoffer, er gået ture i skoven. Hun får låne en hest, og Mik er med som mentor hest.
Egentlig skulle hun have ride undervisning af Nordsjællands bedste underviser.
Men underviseren har mener hun trænger til at lære at omgås hesten og opnå gensidig tillid først. Det er en stor ære, at underviseren har peget på mig, som den som kan hjælpe hende med dette.
Jeg gør gerne en indsats!
Og hvis jeg fik fingrene i dem som gennem mobning har knust en dejlig kvindes selvtillid og selvværd, så ville de få med grov høvlen!
HUSK at den som mobber gør onde gerninger!
5 år21. januar 2019 kl. 07:00


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });