Tillykke solakka. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
6 har tilsammen tabt 5,0 kg. Vi er 11 i alt. Jeg ved da ikke hvorfor jeg sprang Nikomath over sidste gang???
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der er fortrøstningsfuld. Og stadig har gode knæ ;-)
6 år13. januar 2019 kl. 19:37
Nikomath
#2 af Nikomath
Du er tilgivet AlineaOg tillykke til...
Du er tilgivet, Alinea:) Og tillykke til dig Sol, du har om nogen fortjent din sejer!!!
6 år13. januar 2019 kl. 21:33
solakka
#3 af solakka
Det er jo lidt fusk! Fordi...
Det er jo lidt fusk! Fordi det nok skyldes at Prednisolon dosis er lavere! Anklerne og benene ikke længere så hævede. Måneansigtet også på retur.
Ugens udfordring: uanset hvordan du har det, eller hvor umusikalsk du evt er: syng og smil! Smil til dig selv og fortæl dig positive ting om dig selv. Bedre og kortere udtrykt: fokuser på det positive!
6 år14. januar 2019 kl. 07:27
Nikomath
#4 af Nikomath
Det er da bestemt ikke fusk...
Det er da bestemt ikke fusk... Det er jo også prednisolonen der har været skyld i de seneste ugers utilsigtede vægtstigning, så det virker jo begge veje og udligner derfor sig selv- ergo ingen fusk-blot simpel matematik:)
solakka.......-1,5
jomahol......-1,1
Nikomath..-0,9
Loulou........-0,8
Alinea.........-0,5
Autum........-0,2
karini............0,0
emmi...........0,5
kosesmølf..0,7
Viros............0,1
løvetann....1,9
Tillykke solakka.
Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
6 har tilsammen tabt 5,0 kg. Vi er 11 i alt. Jeg ved da ikke hvorfor jeg sprang Nikomath over sidste gang???
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der er fortrøstningsfuld. Og stadig har gode knæ ;-)