UGENS TABER uge 42

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 42

LadyHawke er UGENS TABER uge 42

LadyHawke.....-1,7
Loulou............-1,2
Alinea.............-1,0
emmi..............-0,4
karini..............-0,3
Nikomath........-0,2
kosesmølf.......-0,2
Mannibisse......0,2
Naturlig Vægt..0,8
jomahol...........1,5

Tillykke LadyHawke. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

7 har tabt 5 kg. Vi er 13 ialt.

Velkommen / tilbage til Autum, solakka og LM80

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der HÅBER at jeg igen kan begynde at cykle og gå ganske forsigtigt. Og få nogle endomondo-minutter på kontoen, selvom jeg nok bliver nummer sjok :-)
5 år21. oktober 2018 kl. 13:47
#2
Tillykke LadyHawke. Super flot resultat.
5 år21. oktober 2018 kl. 15:17
#3
Tak
Tak for rosen, ja super resultat, godt jeg skulle vejes inden familieweekend - tror resultatet bliver mindre næste gang, men det ser jeg på torsdag ;o)

Har været på udflugt til Roskilde og bestille en yndig fingerring, som jeg har lovet mig selv når de første 10 kg er smidt - og det er så nu.

Tænker at vi bare skal fortsætte med at tale positivt og støttende til os selv, så ofte og så kærligt som overhovedet muligt.

God positiv taberuge til alle.
5 år21. oktober 2018 kl. 18:51


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });