UGENS TABER uge 38

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
UGENS TABER uge 38
LadyHawke er UGENS TABER uge 38

LadyHawke.....-1,4
emmi...............-1,1
Mannibisse......-0,8
Naturlig Vægt..-0,4
solakka...........-0,3
LM80..............-0,2
Alinea.............-0,1
Udsigt...............0,0

Se, det var en SUPERUGE - ingen vindere. Det er godt nok sjældent :-) - men hvor er det dejligt at se.

Tillykke LadyHawke. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

7 har tabt 4,3 kg. Vi er 8 ialt.

Tab og vind med samme sind - Alinea.

PS: har I set at vægtbalancen er tilbage. Du kan klikke på en uge eller en måned. Eller klikke på blyants-ikonen th. for datoerne, og selv sætte din periode.
Ikke at den passer på mig :( - jeg stod til at have tabt 0,5 kg - og så siger vægten minus 100 gram. Men lidt er bedre end intet :) Jeg synes det er sjovt at følge med.

madital.dk
5 år23. september 2018 kl. 12:48
#2
UPS, jeg kom da for sent igen , æv æv.
Tillykke til den heldige taber, smil smil.
5 år23. september 2018 kl. 15:43
#3
Ugens Udfordring
Ugens udfordring skal tale til vores underbevidsthed ;o) - og den kan sagtens udføres også de dage der motioneres, måske endda også imens....

Vælg dig et slogan, som hepper på dig f.eks.: "Jeg er sej", "Jeg er værd at elske", "Jeg fortjener at have det godt" eller hvad du har af virkeligt positivt skulderklap til DIG!
Dette skal gentages 10 gange, lige inden du lægger dig til at sove, og også gerne flere gange (slogan x 10) i løbet af dagen.

HUSK :o)
Tal pænt til dig selv. Dine tanker bliver til dine handlinger og dine handlinger bliver til dine vaner.

Rigtig god taber-uge til alle

5 år23. september 2018 kl. 19:28


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });