UGENS TABER uge 26

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 26
Trine-pingvin er UGENS TABER uge 26

trine-pingvin__-1,7
kosesmølf____-0,6
emmi________-0,1
Tiske________0,0
jomahol_____0,2
Alinea______0,6
Xanita______1,3

Tillykke trine-pingvin. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

3 tabere har tabt 2,4 kg tilsammen. Vi er ialt 7.

Meld til til månedens endomondo:

Endomondo juli 17 - klip og klistr (på computer, ikke i appen) og meld dig her:

endomondo.com

Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.

Tab og vind med samme sind - Alinea.

Der lige mistede fokus. Kæresten blev indlagt med en blodprop i hjernen onsdag aften. Heldigvis er han hjemme igen, næsten så god som ny. Venstre hånd driller lidt, og mundvigen hænger - det er vist billigt sluppet.
Men jeg er stadig chokeret. Og bange for at det skal ske igen. Scanningen viste at han også for nyligt havde fået en blodprop - en, der ikke gav symptomer. ØV! Nu håber jeg virkeligt at han lægger cigaretterne på hylden... Og smør, flødeis og flødechokolade.
7 år2. juli 2017 kl. 14:59
Kæmpe kram
Kæmpe kram til dig, Alinea. Det er en frygtelig oplevelse. Min mor har prøvet det samme for ca 6 år siden, men hun kom sig heldigvis. Jeg håber, at din kæreste kommer ovenpå igen, og husk at få talt ud med dine nærmeste. Det er også rigtig hårdt som pårørende.

Hov, min udfordring forsvandt. Jeg tænker, at vi kridter danseskoene og danser til hvad end vi kan lide. Om det er dansesange, P3 eller andet er ligegyldigt. Dans og musik giver sved på panden og smil på munden. God fornøjelse.
7 år2. juli 2017 kl. 20:23
God bedring til kæresten Alinea Sig...
God bedring til kæresten, Alinea. Sig til hvis der er noget jeg kan gøre. En kop kaffe, en snak - et eller andet. :-)
7 år3. juli 2017 kl. 11:39
Sikke en omgang! Kan godt forstå...
Sikke en omgang! Kan godt forstå du er chokeret! Håber han tager sit helbred seriøst fra nu af!

Nu ved jeg ikke lige om I bor sammen, men håber også I vil bruge dette som en reminder om at få tjekket om der er sørget for hinanden hvis nu...

Kram
7 år3. juli 2017 kl. 21:54
Åh nej Alinea! Det lyder som...
Åh nej, Alinea! Det lyder som en slem forskrækkelse! Godt at høre at det ikke gik så galt som det kunne have gjort, og håber da virkelig at han tager sig sammen til at droppe smøgerne nu. Kram til dig også herfra.
7 år4. juli 2017 kl. 08:55
Tak skal I ha allesammen Jeg...
Tak skal I ha allesammen. Jeg er ved godt mod og tilbage på sporet. Jeg vil ikke pushe kæresten så meget med rygestop at han går helt i baglås. Men jeg kan altså ikke lade være med at sende ham links til sider der understøtter mine argumenter. Og lægens. Og jo - vi bor sammen.
7 år4. juli 2017 kl. 20:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...