Jeg har i 4 år drukket 2 portioner Nupo som frokost. Halvt cafe latte, halvt kakao, foran computeren kl 10.30. Frokostpausen kl. 11.30 bruger jeg til motion: løb, løbebånd, stavgang, Powerhoop eller styrketræning for knæene.
Siden jeg startede har jeg tabt 26 kg. Nu mangler der kun et par stykker, og de sidder dælme fast.
Hej, Alinea
#2 af Alinea66
I foråret opnåede jeg et vægttab på 11,5 kilo. Jeg har taget en del af de tabte kilo på, men ikke alle. Har flere gange forsøgt at påbegynde vægttab igen, dog uden succes. Så nu prøver jeg med en kickstart ved hjælp af pulver.
Jeg skal tabe ca. 20 kg nu. Jeg tænker at jeg de næste 5 uger spiser så meget af de som muligt. Herefter skal jeg på ferie til udlandet. Det er selvfølgelig sommer, så der bliver jo aftenener hvor jeg spiser lækker grillmad m.m. men vil forsøge at begrænse mig. Håber der ryger 7 kg men måske er det urealistisk. Jeg forsøger i hvert fald! Hvem ved, måske bliver jeg så glad for det at jeg også spiser lidt nupo på ferien?
Hvis der er andre end mig der har lyst til en gang shakes eller måske allerede er i gang, så skriv gerne :D