Ugens taber uge 9
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+blåhval
Ikke et eneste plus denne uge...
Ikke et eneste plus denne uge. Rigtigt flot gået piger og eventuelt drenge :-)
10 år1. marts 2015 kl. 10:42
Firkanten (slettet)
Wow!
Det er SÅ godt gået - ingen plusser, kun minusser. Yay - go us! :-D
10 år1. marts 2015 kl. 11:30
Firkanten (slettet)
Hov jeg er blevet mindet om...
Hov, jeg er blevet mindet om ugens udfordring. Jeg giver den videre til ugens nr. 2, blåhvalen. :-D Jeg tror hun kan komme op med noget bedre end mig. ;-)
10 år2. marts 2015 kl. 22:39
blåhval
Takker mange gangeSå fortsætter vi med...
Takker mange gange.
Så fortsætter vi med lidt Yoga. En øvelse, der skulle være med til at sænke stress, så kroppen bedre giver slip. øvelsen hedder Viparita karani, og går i sin simpelhed ud på at smække benene op ad væggen. stillingen holdes i et par minutter, hvor man fokuserer på dybe, langsomme vejrtrækninger helt ned i maven. Er man hardcore, så er det op skulderbladene og så støtter man ryggen med hænderne, mens benene stritter i vejret.
Så fortsætter vi med lidt Yoga. En øvelse, der skulle være med til at sænke stress, så kroppen bedre giver slip. øvelsen hedder Viparita karani, og går i sin simpelhed ud på at smække benene op ad væggen. stillingen holdes i et par minutter, hvor man fokuserer på dybe, langsomme vejrtrækninger helt ned i maven. Er man hardcore, så er det op skulderbladene og så støtter man ryggen med hænderne, mens benene stritter i vejret.
10 år3. marts 2015 kl. 13:57
Ugens vinder er
Firkanten -1,2
Skarpt forfulgt af
Blåhval -1,1
Kirves -0,8
Herefter følger
Jannie 2015 -0,6
bløddyret -0,5
Osja -0,5
aliceck -0,4
Lottebal -0,4