Ugens taber uge 6

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens taber uge 6
Goddag weekend.

Jeg starter lige med et, tjaaa det kan gøres bedre. JEg står snart klar med pisken eller guleroden.

I denne uge er der flere delte pladser

Ugens vindere er:

Silkekat og blåhval med vægttab på 0,9 kg

Forfulgt af:

Emmi og Narnia med -0,1kg

3. pladsen går til:

Calendula og firkanten med et rent 0

Bløddyret har haft en lille stigning 0,4 kg
aliceck har også lige haft en øgning 0,6 kg

Da jeg meldte udfordring første gang, så overlader jeg den til silkekat, så er spændt på, hvad en listig kat kan finde på.

Velkommen tilbage til hmcø og Tigerwan og et varmt velkommen til Lottebal, som er med fra næste uge igen.

God ferie til Emmi.
10 år7. februar 2015 kl. 11:08
Udfordring?
Ja, jeg synes vi skal have lidt sjovt. Så hvad med 3x12 englehop?
10 år9. februar 2015 kl. 12:30
Er du da rablende sindsyg Det...
Er du da rablende sindsyg. Det skal gøres i det skjulte hvis ikke familien skal dø af grin. Måske jeg skal tage dem i sofaudgaven ;-)
10 år9. februar 2015 kl. 14:36
kan engelhop gøres elegante??
Så vil jeg gerne vide hvordan ;-) - men de er sindssygt hårde.. så jeg tager dem jeg kan (i det skjulte ;-))
10 år9. februar 2015 kl. 17:07
Jo jo det er skam en...
Jo jo det er skam en øvelse, som du kan se i nedenstående link. Tror dog jeg bliver nødt til at bruge puffen, hvis ikke jeg skal knalde hovedet i ryglænet.

tveast.dk
10 år9. februar 2015 kl. 17:42
Haha det er bestemt ikke en...
Haha, det er bestemt ikke en elegant øvelse :-) Min niece har også lige været smadret af grin over mig. Men pulsen, den kom op :-)
10 år9. februar 2015 kl. 19:42
Tjek 12 af sofa udgaven og...
Tjek. 12 af sofa udgaven og 24 almindelige. Jeg prustede som et damplokomotiv. Måske jeg skulle have gjort det før min tur på løbebåndet. Den eneste tilskuer var hunden, der næsten kom i klemme, fordi den da lige ville være med.
10 år9. februar 2015 kl. 19:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...