UGENS TABER UGE 38
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Bit
Jeg skal smide mindre end 10...
Jeg skal smide mindre end 10 kg, og der er no probs - mine tæer er ikke trådt på. Du har da rigeligt at gøre med at holde styr på vægttabene uden os, der skal tabe ret få kilo :-)
11 år19. september 2014 kl. 11:31
Pia R (slettet)
Mange tak nove -...
Mange tak nove :-)
11 år19. september 2014 kl. 18:37
beyondswish (slettet)
Jeg tænkte bestemt heller ikke det...
Jeg tænkte bestemt heller ikke det var din hensigt at træde nogle over tæerne Nove :)
Er glad for at vi fik afklaret det, sådan at jeg ikke skulle komme til at føle mig uvelkommen herinde... Og efter denne uge er vi nok tættere på 6kg jeg mangler at tabe - Men hvem tæller ;)
Er glad for at vi fik afklaret det, sådan at jeg ikke skulle komme til at føle mig uvelkommen herinde... Og efter denne uge er vi nok tættere på 6kg jeg mangler at tabe - Men hvem tæller ;)
10 år20. september 2014 kl. 09:27
Autum (slettet)
Jeg er glad for at ingen...
Jeg er glad for at ingen føler sig trådt for meget over tæerne - tak for jeres tilbagemeldinger.
Nu starter vi så på en frisk.
Rigtig god weekend til jer alle, og lad os få smidt nogle gram, til næste torsdag.
Mvh. Nove
Nu starter vi så på en frisk.
Rigtig god weekend til jer alle, og lad os få smidt nogle gram, til næste torsdag.
Mvh. Nove
10 år20. september 2014 kl. 09:34
Godmorgen til jer alle.
Ups Ups - jeg kan se at jeg fik trådt nogen over tæerne, det var ikke min mening
Min pointe er at at der ikke skal være medlemmer som vejer meget lidt, og vil og tabe 10 kg, som kan være usundt for dem.
Selvfølgelig skal de der har vejet 10 kg el. mere da de startede - selvfølgelig være med. Så har man tabt nogle få kg og stadig mangler nogle kg så skal man bare blive hængende her :-)
Jeg håber, det er mere klart nu, ellers må I lige skrive.
Nå men nu til den flotte højdespringer:
Morbirgitte -1,0 tillykke
calendula -0,4
nove -0,2
Narnia 0
blåhval +0,3
kamsch +0,8
beyondswish +1,2
Kære beyondswish hvis du "bare" mangler ca. 5 kg så bliver du bare her hos os ;-)
Kære Bit Det er jo ikke sådan at jeg/vi vil smide nogen ud så hvis du er igang med at smide 10 kg så er du selvfølgelig velkommen her.
Pia R Velkommen til os, hvis du taster din vægt ind på næste torsdag, så er du med :-)