jeg skal op og vejes hos lægen i dag. Jeg havde sat mig et mål der her 90 kg idag, tror ikke helt jeg har noget det men vi holdte også føsdag for ungerne i lørdags og der røg altså to stykker kage ned. ved dog at jeg er tæt på og at min bmi er kommer under 30 så jeg er idet mindste kun overvægtig nu og ikke fed (som min bmi beregner kalder det)
Og når nu jeg er ved lægen kan hun også lige få lov at tjekke om jeg har fået mig en lille halsbetændelse. :(
Kryds fingre for mig.
Hilsen Naomi
12 år1. oktober 2012 kl. 08:35
Numsemor (slettet)
#2 af Numsemor (slettet)
re: spændt som bare pokker
resultatet er 90,1 kg... og en virus halsbetændelse. så har tabt 2 kg på 2½ uge... haavde selv sat mig målet på 90 kg, så kan ikke la være med at være lidt skuffet over 100 gram... :(
men det er jo godt nok må man sige
12 år1. oktober 2012 kl. 12:31
fedania
#3 af fedania
Det er da rigtig godt klaret! Og ja, man vil nok altid være lidt skuffet, når man var så tæt på. Du har sikkert været under 90 da du stod op i morges :)
12 år1. oktober 2012 kl. 12:47
Ninemor (slettet)
#4 af Ninemor (slettet)
Det er dit tøj, der har været skyld i de sidste 100 gram :)
12 år1. oktober 2012 kl. 13:02
Numsemor (slettet)
#5 af Numsemor (slettet)
hehe ninemor, jeg har sørget for at ha det samme tøj på ved hver vejning, så nej det kan jeg ikke rigtig give skylden, men jo hvis jeg tager tøjet af så er jeg jo under 90 kg, det havde jeg ikke tænkt på.
12 år1. oktober 2012 kl. 13:49
Numsemor (slettet)
#6 af Numsemor (slettet)
har siden 15. august tabt 5,4 kg. egentlig ret godt gået.
Og når nu jeg er ved lægen kan hun også lige få lov at tjekke om jeg har fået mig en lille halsbetændelse. :(
Kryds fingre for mig.
Hilsen Naomi