Velkommen til. Skal jeg dele ud af mine egne erfaringer (ikke fordi jeg har de store, der er kun gået 3 uger siden jeg også tog mig sammen), så har du allerede fat i det rigtige. Du vil det! OG! du søger om råd herinde. Madital har været helt uundværlig for mig, både hvad angår at finde motivation, men også at have et redskab, hvor jeg kan følge mit vægttab for hver uge. Du kan evt. starte din egen dagbog, så plejer der at være en del søde mennesker der kommenterer, hvilket også er med til at holde én i gang.
Held og lykke!
#2 af Crashe (slettet)
Jeg er en lille splint på sølle 148 cm og med 72 kg i baggagen - hvilket jo giver et svimlende BMI. Samtidig ser det forfærdeligt ud, og sidder nu med tanken at NU KAN DET VÆRE NOK.
Kiloene er kommet snigende stille og roligt over de sidste 7 år fra 57 kg til 72 i dag. Jeg har altid været meget muskuløs og besat af sport. Det er bare som om der er en der gennem tiden har fjernet motivationen og musklerne stille og roligt er blevet pakket ind i fedt (for har i følge en diætist vægt stadig en utrolig høj muskel masse)
Men guuud hvor er det svært at komme igang, har prøvet et utal af gange og rygraden bliver mere og mere bøjelig som dagene går..
Skulle der være nogen med nogle gode triks til at opretholde motivationen og komme de dårlige vaner til livs så sig til..
Skulle der sågår gemme sig en træningsmakker derude som træner i FW i Roskilde så ville det være endnu bedre er nemlig konkurrence menneske, så kan holde mig motiveret hvis jeg har en jeg skal tæve. :-D Kunne måske også være en online-træningsmakker, hvor vi udveksler vægt og diverse kropsmål osv...
Kom frisk..