Hjælp - Vægttabet er gået i stå

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hjælp - Vægttabet er gået i stå
Jeg har nu tabt mig fra 70 til 64,5, men nu står vægten bare stille og har gjort det i 1,5 uge nu - hvordan får jeg lige kick startet mit vægttab igen?

Det er som om min krop ikke ønsker at komme under de 65 - andre gange jeg har tabt mig, er vægten også stoppet ved de 65 og så er jeg endt med at gå i stå der.

Jeg er bange for, at hvis der ikke snart sker noget, så forsvinder min motivation bare igen. Det må bare ikke ske! Nu vil jeg ned i bmi 25 eller under og så skal jeg altså under de 60 kg.

Gode forslag modtages med kyshånd:-)
13 år28. september 2011 kl. 10:13
re: Hjælp - Vægttabet er gået i stå
forsæt kroppen kan sagtens bruge 3 uget på det....
13 år28. september 2011 kl. 10:16
Det er også min erfaring. jeg har mange gange stået stille ved de 70, hvor vægten lige netop ikke ville under, men det er bare at blive ved, for det kommer på et tidspunkt :)
13 år28. september 2011 kl. 11:05
Hejsa.
Nogen gange kan det hjælpe at bryde rutinerne lidt. Dyrke en anden form for motion og spise lidt anderledes....
13 år28. september 2011 kl. 12:10
3-uger, puha det er lang tid. Men jeg må jo bare fortsætte, selvom det er svært at holde motivationen oppe når der ikke sker noget.

Nu motionerer jeg slet ikke;-) Men det burde jeg selvfølgelig prøve.
13 år28. september 2011 kl. 12:46
jeg har haft 2 gange ca 3 uger i dette forløb og en gang tidligere....og husker jeg har svært ved at glide under de 72-73 kg hver gang...
13 år28. september 2011 kl. 16:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...