held og lykke med det - og ja det kræver rå viljestyrke og enormt hårdt arbejde - altid!! Det er jo ikke gjort med at tabe sig - man skal blive ved med at holde stilen ;)
så gør op med dig selv at det er en NY LIVSSTIL du skal have og ikke en kur...
God arbejdslyst
Katj
#2 af Katj (slettet)
Jeg har endda prøvet en operation, hvor der blev indsat en form for fyldt ballon i min mavesæk, så jeg kun kunne spise 100 gr pr. måltid (den første nat var det værste helvede jeg nogensinde har prøvet i og med at min krop prøvede at udstøde den - hvilket medførte sindssyge opkastninger hvert 10 minut!). Det hjalp og jeg tabte 15 kg på et halvt år. Hvorefter jeg tog alle 15 plus fem til på det næste halve år..
Og nu er jeg så 30.5 kg fra mit mål igen. 105.5 kg er jeg igen oppe på. Det ville være let at give op, da jeg har haft yoyo vægt hele mit liv - og vi snakker altså Oprah-style.. Men jeg ønsker virkelig at tabe mig, til trods for at det virker SÅ uoverskueligt lige nu..
Så jeg har besluttet mig for at give mig selv et år - lidt inspireret af programmet på tv3 ekstremt fed - et år til at redde livet..
Jeg er ret heldig at være en høj pige, men er så uheldig at jeg er æbleformet og 80 % af fedtet sidder omkring maven. Hvilket også er livsfarligt.. Jeg er udemærket klar over det og jeg vil så gerne ændre mine vaner. Det er bare så svært.¨
Jeg vil bare så gerne føle mig smuk og attraktiv igen. Så nu prøver jeg én gang til.. Håber at det lykkes denne gang..