UPS
Rykker lige mit indlæg til dagbogsforummet - som jeg helt havde overset - det er da nyt!!
Lovely - 60kg - Juleaften
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Lovely
re: Lovely - 60kg - Juleaften
14 år30. august 2011 kl. 08:25
Heldigvis er det så lige 4 kg mindre end sidste år jeg skal tabe mig - så den hedder 11 kg til juleaften. Og denne gang VIL jeg fanme lykkes med det. En helt, helt anden sag er så, hvordan dælen jeg skal holde vægten efterfølgende... den har jeg endnu ikke regnet ud (for så havde jeg jo nok ikke kørt elevatorvægt igennem de sidste mange år!!
Har haft en hård sommer med en masse problemer - og et stresset forår.. og så glemmer jeg alt om at spise ordentligt. Eller faktisk spiser jeg den gode sunde mad OG en masse slik, og så hjælper det jo overhovedet ikke.
Sidste efterår dyrkede jeg zumba 6 gange om ugen.. denne gang har jeg ikke helt tænkt mig at komme op på det niveau. Det bliver simpelthen for stressende, når jeg også har mine unger, min mand og mit arbejde at passe. Nu starter jeg foreløbigt op igen med 1 omgang i denne uge - og så må vi se. Melder mig i et nyt center engang i løbet af de næste uger (det andet blev ved med at aflyse holdene - endnu en af årsagerne til, at det hele gled for mig)
Men her er jeg altså tilbage efter et halvt års fravær - hvis der altså er nogen fra dengang, der stadig er her, og kan huske min "julegavekamp"
Dagen idag er foreløbigt gået godt. Er røget på kold tyrker sukkerafvænning, hvilket vil sige, INGEN sukker. INGEN frugt (bare lige den næste uges tid) INTET af "det sjove" men derimod fornuftig brun, fiberrig og proteinrig kost. UHHHHMMM
Nu skal jeg så bare have fundet energien til at fremstille alle de der lækre sunde retter...hmmm...må lige ud at lede - tror jeg har forlagt min energi i sidste efterår.
Men...god vind og vægttab til alle!
Lovely