Hej Moulin..
Mit forslag ville være at lægge vægten på hylden og finde målebåndet frem i stedet. Hvis du ikke vil pille ved din kost med gerne vil motionere vil der muligvis ryge et par ekstra kilo på ! (Oh No! - muskelmasse ;) )
Men til gengæld vil der formentlig ryge et par centimeter af, og du vil få en mere trimmet krop.
Hvis din kost er iorden, vil du sagtens kunne tabe (centimeter) via motion. Jeg er selv ret vild med cardio træning, men er begyndt at bevæge mig mod styrke, da jeg har opdaget de mange fordele ved det..
Held og lykke :)
#2 af Louise J (slettet)
Men nu vil jeg gerne af med de sidste kilo,( ja mangler stadig lidt, var meget stor da jeg startede) Men gider næsten ikke ændre min kost igen. da jeg er tilfreds med min kost pt, så tænke kan jeg tabe mig ved at begynde at motionere en 3-4 gange i ugen ? eller skal jeg til at pille ved min kost igen, Ikke vi spiser fedt eller noget. jeg må jo indtage det jeg forbruger siden jeg ikke taber mig eller tager på. Kæresten har meldt mig ind i det lokale fitness center og håber at det kan give lidt, savner også at motionere, Motioneret også rigtig meget da jeg tabte mig men da jeg så blev alene med ungerne gik det lidt i sig selv med tiden