Hej saxen.
Velkommen til, du er kommet til det helt rigtige sted, hvor du får alle de værktøjer du har brug for. Jeg selv bruger meget forummet, det holder mig motiveret, at se hvor godt andre klarer sig. Samtidig holder det mig også motiveret, at jeg skal en form for dagbog herinde, hvor jeg kan holde mig selv lidt i ørerne og andre kan hjælpe med at holde mig i ørerne, ved at "holde øje" og komme med kommentar.
Derudover bruger jeg det i perioder også til at taste mad ind, så jeg kan holde øje med mit forbrug. Jeg vil klart anbefale dig her i starten, at sætte et mål og taste slavisk ind hvad du spiser. Det kan være en rigtig gød øjenåbner. Du vil hurtigt få øje på, hvor din problemer ligger.
Held og lykke håber du bliver glad for siden :)
#2 af Frandsen1987 (slettet)
Jeg er blevet anbefalet denne side, idet jeg står overfro at skulle tabe mig en del kg. Jeg har før præsteret at gøre det, men synes nu det temmeligt svært at komme igang igen.... nu prøver jeg så dette forum i håb om at det kan holde mig igang :)
Jeg ved bare eikke helt hvor jeg skal starte henne. Mon nogen kan komme med lidt gode råd??
Kg Gitte - der SÅ gerne vil af med alle de overflødelig kg....