1 kg. om ugen fra nu af og til sommer.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

1 kg. om ugen fra nu af og til sommer.
Hej alle i skønne mennesker derude.
Efter en pause her i starten af året er jeg nu gået igang igen. Jeg startede mit vægttab i august og da jeg nåede til januar var der røget 6 kg. så stod det også bare stille - mest af alt fordi jeg ikke gjorde noget som helst, min motivation var simpelthen bare forduftet. Heldigvis har jeg ikke taget nogen af dem på igen. Men men men, det ændre bestemt ikke på at der stadig nogle kg. til mål.
Så derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der har lyst til at være med i en konkurrence hvor vi er et hold mod vægten :)
Mit mål er 1 kg. om ugen, og jeg tænker at vi hver søndag lige skrive i tråden hvad vægten siger, hvordan ugen er gået, tips og tricks, men også at vi kan bruge tråden til at støtte hinanden i kampen mod kiloene.

Personligt er jeg startet til kostvejleder, for at få hjælp til de sidste kilo inden sommer - men derfor ville det da være rart med en daglig støtte fra andre mennesker der står i samme situation.

Min vægt siger i dag 77,9, målet er at komme under 65 kg.

Hvem vil være med?
14 år21. april 2011 kl. 10:46
re: 1 kg. om ugen fra nu af og til sommer.
Jeg vil gerne være med!
Jeg troede egentligt at jeg kun havde 5 kg tilbage til målet. (der er røget 15 kg so far) Men når jeg ser i spejlet tror jeg simpelthen ikke på at 5 kg kan gøre det.
Det kunne være hyggeligt hvis vi kunne følges.
14 år22. april 2011 kl. 01:50
Hvor dejligt :)

Hvor fedt at du er kommet af med 15.. det må da være en motivationsfaktor i sig selv at vide at man gør noget rigtigt.

Jeg kender alt for godt spejlet og dets ærlige svar. Men ved du hvad jeg er sikker på vi sagtens kan nå at blive tilfredse med det vi ser i spejlet inden sommer.

Jeg er glad for du vil følges med mig. Lad os vinde den lede kamp over de kg. hvad er dit mål og til hvornår?
14 år22. april 2011 kl. 16:44
Jeg vil også gerne være med. Jeg har desværre en tendens til at miste motivationen alt for hurtigt, men nu prøver jeg igen, for er ret træt af at forsøge at undgå at købe tøj fordi jeg ikke kan passe det. Når jeg kigger i spejlet er jeg desværre alt for god til at sige at det ikke er så slemt. Men det ER det altså.

Jeg er på 85 kg nu (alt for meget, min BMI er på ca 61,6) og jeg vil gerne ned på 75 kg i første omgang.
Optimalt vil jeg gerne ned på 65-67, men et skridt ad gangen.
14 år23. april 2011 kl. 13:55
Det lyder som en alle tiders ide som jeg gerne vil være med på. Jeg synes også godt kroppen kunne bruge at blive finpudset til sommerens strandture.

Jeg har været herinde en gang før, men efter nogen uger "glemte" jeg det, selvom jeg tabte 4-5 kg på ingen tid. Jeg håber dette kan motivere mig til at være mere med lidt længere :-)

Mit mål er at komme ned på 80kg og jeg vejer i dag 91kg.
14 år25. april 2011 kl. 00:14
Åhh hvor er det dejligt at i også vil være med.
Jeg har ikke lige været på vægten de sidste par dage, men lige så snart jeg har får i en opdatering.
Jeg satser på at have tabt omkring 1 kg. godt nok har der været en bytur siden sidst jeg skrev, men alt hvad jeg har spist har været sundt og efter min kostplan, og jeg har dyrket ret meget motion. så mine fingre er kryssede :)

Denne uge er planen at komme i fitnesscenteret hver dag, ikke indtage noget alkohol eller slik og ellers spise som min kostplan siger jeg skal - så håber jeg at vægten er med mig.

Skal til vejning hos min kostvejleder d. 9 maj og der er målet at være under 75.

Det der med at stå foran spejlet og sige det er okay selvom det overhoved ikke er, kender vi vel allesammen ;)

Ha en rigtig dejlig dag
14 år25. april 2011 kl. 16:11
Hej,
Jeg er lige begyndt her i dag. Men jeg vil rigtig gerne være med.
Jeg vejer 77 kg nu, jeg er 35 år og mor til to dejlige børn.
vh Signe
14 år25. april 2011 kl. 20:28
Hej Hornbæk.
Du skriver at du går hos en Kostvejleder, hvordan har du fundet frem til en kostvejleder og hvor er det henne af i landet??

Jeg har selv prøvet at finde noget lignende i Århuhs området, men synes ikke at jeg fandt det jeg søgte, så tænkte du måske kan hjælpe.
14 år26. april 2011 kl. 09:19
Hej!! jeg vil også helt vildt gerne være med. er her plads til flere??.. opløftende at der sidder nogen der ude med samme vilje og gejst som jeg selv syntes jeg har ,det meste af tiden. Jeg er 24 år, vejer 79,7 og har et mål endeligt mål det hedder 65,0.
14 år27. april 2011 kl. 08:57
Hej
Jamen jeg vil da gerne være med, Jeg vejre lidt mere end dig 83 kg og er lige begyndt idag. Jeg har et delmål på 5 kg som skal nås 26/5 så det svare jo næsten til et kg pr uge. Jeg skal i alt tabe 15 kg fra 83 til 68 kg så vi ligger jo i samme "vægtklasse" hi hi hi . Så det ville være supert hvis vi kunne hjælpe hinanden.
prøv at se min profil og det var noget
Hilsen

Birgitte
14 år27. april 2011 kl. 16:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...