Jeg vil gerne være med!
Jeg troede egentligt at jeg kun havde 5 kg tilbage til målet. (der er røget 15 kg so far) Men når jeg ser i spejlet tror jeg simpelthen ikke på at 5 kg kan gøre det.
Det kunne være hyggeligt hvis vi kunne følges.
#2 af Mrsjag (slettet)
Efter en pause her i starten af året er jeg nu gået igang igen. Jeg startede mit vægttab i august og da jeg nåede til januar var der røget 6 kg. så stod det også bare stille - mest af alt fordi jeg ikke gjorde noget som helst, min motivation var simpelthen bare forduftet. Heldigvis har jeg ikke taget nogen af dem på igen. Men men men, det ændre bestemt ikke på at der stadig nogle kg. til mål.
Så derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der har lyst til at være med i en konkurrence hvor vi er et hold mod vægten :)
Mit mål er 1 kg. om ugen, og jeg tænker at vi hver søndag lige skrive i tråden hvad vægten siger, hvordan ugen er gået, tips og tricks, men også at vi kan bruge tråden til at støtte hinanden i kampen mod kiloene.
Personligt er jeg startet til kostvejleder, for at få hjælp til de sidste kilo inden sommer - men derfor ville det da være rart med en daglig støtte fra andre mennesker der står i samme situation.
Min vægt siger i dag 77,9, målet er at komme under 65 kg.
Hvem vil være med?