Jeg har det for det meste fint med at alle giver råd. Jeg blander mig også selv i det andet vægttabsforum. Om man skal tabe 5 eller 5O kilo er for så vidt underordnet for mig, så længe jeg ved at de der blander sig kommer med gode konstruktive råd.
Men jeg må også være ærlig og sige at jeg bliver irriteret over at få "gode råd" fra personer som jeg ved egentlig ikke har brug for at tabe sig og aldrig har haft brug for det. Jeg føler ikke at deres råd altid er hverken fornuftige eller brugbare.
#2 af bruger slettet
Efter at have set en tråd, hvor der var en der nævnte det, ville jeg lige spørge..
Hvordan har I 10+'ere det med, at der kommer ikke 10+'ere herind og kommenterer?
Jeg har egentligt aldrig troet, at det var et problem, men jeg blev i tvivl, da jeg læste den anden tråd, så jeg ville lige spørge som generelt indlæg herinde..
Jeg snakker ikke om at oprette en tråd med, at jeg skal tabe 10 kilo, selvom jeg vejer 50, jeg snakker om at støtte, råd, kommentarer osv. til de oprettede emner.
De fleste der skal tabe under 10 kilo (og som evt. aldrig har været over 10 kilo overvægtige), har måske ikke nødvendigvis samme erfaring og mulighed for samme grad af støtte, men hvad mener I om folk som f.eks. mig (der vejede fem kilo for meget, da jeg startede), som kommer ind og kommenterer?